کد خبر: ۸۹۴۱۰
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۰

تمجید آیت‌الله مظاهری از سوابق برجسته و خدمات موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهندس میر حسین موسوی در ادامه برنامه‌های سفر به اصفهان‌، با آیت‌الله‌العظمی مظاهری دیدار وگفت و گو کرد. 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، آیت الله العظمی مظاهری در این دیدار طی سخنانی با اشاره به رهنمودهای روشنگرانه امام راحل، ‌از مسئله شناخت و ظیفه و عمل به آن به عنوان یکی از مطالبات اصلی اسلام و انقلاب اسلامی و امام خمینی نام برد و تاکید کرد: «رسالت اصلی ما در همه امور مروبط به اسلام و انقلاب آن است که مسئولیت و وظیفه خود را به درستی تشخیص داده و بر اساس آن عمل کنیم و در این صورت نتیجه عمل، هر چه باشد، ما به تکلیف شرعی خود عمل کرده‌ایم».

وی با تاکید بر ضرورت التزام جدی همگان به ویژه رسانه‌های خبری و جمعی، به رعایت اخلاق انتخابات، از تخریب، تهمت و اشاعه اخبار بی‌پایه و همچنین بیان وعده‌های نادرست به عنوان عواملی که اخلاق و صفا و صداقت فضای انتخابات را مخدوش خواهد ساخت، نام برد و افزود: «آنچه در برنامه‌های تبلیغاتی اهمیت دارد، توجه به خواست اصلی مردم مومن یعنی ارزش‌های والای اسلام وانقلاب اسلامی و ارائه راه حل‌های معقول و قابل دستیابی برای رفع مشکلات مختلف کشور می‌باشد».

آیت الله مظاهری،‌ در ادامه با بیان روایتی از امام حسین علیه السلام‌، رسیدن به مطلوب از راه گناه را غیر ممکن خواند و افزود: «اگر کسی بخواهد از راه گناه به مقصود خود دست یابد، نه تنها به مطلوب خود نخواهد رسید، بلکه گرفتار مشکلاتی خواهد شد که از آنها پرهیز می‌کرده است. بنابراین همگان به ویژه نامزدهای انتخابات و طرفداران آنان باید مراقب باشند که حریم حقیقت و صداقت در جریان انتخابات حفظ شود و البته کسانی که در این مسیر حرکت می‌کنند بر اساس وعده قطعی خداوند، مورد تایید و حمایت خداوند متعال خواهد بود».

رئیس حوزه علمیه اصفهان، با اشاره به سوابق برجسته آقای مهندس میر حسین موسوی و تمجید از تلاش‌ها و خدمات بزرگ وی در سال‌های اول انقلاب به ویژه دفاع مقدس از ایشان به عنوان یکی از خدمتگزاران مورد تایید امام راحل نام برد و خطاب به آقای مهندس موسوی خاطر نشان کرد: «این سوابق درخشان‌،‌ امانت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایه قداست اجتماعی شما است از این رو حفظ و صیانت از آن بر شخص شما و همه کسانی که به انگیزه حمایت از شما وارد صحنه شده‌اند لازم و واجب است».
 
در ابتدای این دیدار مهندس موسوی طی سخنانی با اشاره به جایگاه و نقش روحانیت و مرجعیت، ارتباط صمیمانه مسئولان نظام با مراجع تقلید را امری ضروری بر شمرد و تاکید کرد: «موضوع ولایت فقیه علاوه بر جنبه‌های فقهی و تئوریک‌، در پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد یک بدیل در مقابل نظام‌های حکومتی، نقشی برجسته و روشنگرانه داشت و این یکی از درس‌های بزرگی بود که امام خمینی به ما آموختند».

موسوی با اشاره به اصول برنامه های تبلیغاتی خود، بر حفظ و صیانت از ارزش‌های اسلام و انقلاب تاکید کرده و خاطر نشان کرد: «من برای انجام وظیفه و به قصد خدمت به مردم، وارد صحنه شده‌ام و در هر حال، همیشه خود را خدمتگزار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و می‌دانم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین