کد خبر: ۸۹۴۲۴
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۱:۴۵

موسوی: دوم خرداد نشان داد که مردمی که بخواهند، می‌توانند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهندس میرحسین موسوی در پیامی به همایش بزرگداشت دوم خرداد در تهران بیان کرد: «مردمی که بخواهند می‌توانند روندهای موجود را تغییر دهند».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن کامل پیام مهندس موسوی به بزرگداشت دوم خرداد که در میان استقبال پرشور هزاران جوان سبزپوش و با حضور سبز سید محمد خاتمی برگزار شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با اهدای سلام و درود خالصانه به همه شما عزیزان.
همزمانی برنامه سفر انتخاباتی من به اصفهان با این همایش موجب شده است توفیق حضور در جمع شما و در کنار برادر گرامی‌ام جناب حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی را نداشته باشم و از همین رو است که از فرصت به دست آمده استفاده کرده و چند کلمه‌ای در خصوص این روز بیاد ماندنی بیان می‌کنم.

گرامیداشت دوم خرداد، بزرگداشت عزم آگاهانه مردم ایران برای تعیین سرنوشت خویش است. مردمی که برای پاسداشت اصولی که برخاسته از مطالبات برحقشان در طی انقلاب اسلامی بود، به پا خاستند و اصلاح وضع موجود را برای دستیابی به وضع مطلوب‌خواهان شدند.

آنگاه که موج شرکت گسترده مردم در انتخابات آغاز شد، آنچه تعیین کننده شد نه تبلیغات گسترده و جهت‌دار رسانه‌های رسمی، بلکه تصمیم یکایک شهروندان برای ایجاد تغییر و تحول بود.

دوم خرداد نشان داد که مردمی که بخواهند، می‌توانند و این همان میراث گران‌بهایی است که از رهبری امام عزیزشان به یادگار دارند و در طی سالیان دشوار دفاع از این مرز و بوم، سرمایة بی‌همتایشان بود.

اینک زمانه آن فرا رسیده است که بار دیگر، همه کسانی که بهروزی خود و جامعه خود را در تغییر روندهای موجود می‌دانند و ادامه وضعیت کنونی را در راستای تحقق آرمان‌های انقلابشان نمی‌یابند، عزم خویش را جزم نموده و نشان دهند که آن میراث گران‌بها، هنوز هم در راهگشایی به سوی امید، به کار می‌آید و ایران عزیز، شایسته دستیابی هرچه بیشتر و سریع‌تر به آزادی، عدالت، استقلال و پیشرفت است.

از خداوند مهربان برای همه شما آرزوی توفیق و کامیابی روزافزون خواهانم.

خدمتگزار کوچک شما
میرحسین موسوی
دوم خردادماه 88


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین