کد خبر: ۸۹۵۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
میزان مشارکت در انتخابات قابل قبول خواهد بود

حداد عادل: بخاطر تحریم‌های سنگین، درصدی از مردم به دلیل تورم، گرانی و بیکاری رأی نمی دهند

حدادعادل گفت: تصدیق می‌کنیم به دلیل تحریم‌های سنگین که بیش از ۱۲ سال بر ملت ایران تحمیل شده، درصدی از مردم به دلیل مشکلات اقتصادی، تورم، گرانی و بیکاری در رأی دادن شرکت نمی‌کنند
حداد عادل: بخاطر تحریم‌های سنگین، درصدی از مردم به دلیل تورم، گرانی و بیکاری رأی نمی دهند
آفتاب‌‌نیوز :


غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) گفت: درباره میزان مشارکت، اظهارنظر قطعی نمی‌توان کرد. من خودم احتمال می‌دهم که میزان مشارکت در حد قابل قبول باشد، البته تصدیق می‌کنیم به دلیل تحریم‌های سنگین که بیش از ۱۲ سال بر ملت ایران تحمیل شده، درصدی از مردم به دلیل مشکلات اقتصادی، تورم، گرانی و بیکاری در رأی دادن شرکت نمی‌کنند.

وی افزود: درست است که رعایت حجاب مستلزم اعتقاد است و حجاب یک امر شرعی است که وقتی کسی معتقد باشد، آن را رعایت می‌کند. جمهوری اسلامی ایران یک جمهوری سکولار نیست و بر پایه دین استوار شده است. 

حدادعادل  ادامه داد: انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی بوده و حکومت ما حکومت اسلامی است و آنچه در اسلام حرام شده، حکومت ما هم آن حکم را در جامعه اجرا می‌کند. فعالیت فرهنگی لازم است ولی هر امر فرهنگی باید یک قانون هم داشته باشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلام گفت: یدر قانون عفاف و حجاب سعی شده کسانی که می‌خواهند حدود شرعی و اسلامی را بشکنند، با قانون مواجه باشند. زنان ایرانی در حالی که کسی مزاحم آنها نیست هم به حجاب علاقمندند و علیرغم تبلیغات دشمن از یکسال و نیم پیش که خواستند زنان حجاب بردارند، درصد کمی از زنان در کل کشور هستند که رعایت نکرده باشند و قانون هم با توجه به این واقعیت‌ها تدوین شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین