کد خبر: ۸۹۵۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۷

دوستعلی: درگذشته گرايش‌های سكولاريستی در بدنه مديران كشور نفوذ كرده بود

تدريس فيزيک در دانشگاه‌های ايران با اجازه كشورهای غربی
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبير هيئت دولت گفت: «در ماجرای پيمان ننگين سعدآباد سه وزير اروپايی اعلام كردند به غير از تعليق و پلمب نيروگاه‌های هسته‌ای، بايد تدريس فيزيک هم در دانشگاه‌ها با اجازه ما صورت پذيرد».‌

مجيد دوستعلی اظهار داشت: «مقام معظم رهبری در مورد دولت نهم فرمودند: "يكی از خصوصيات اين دولت ترک شرمندگی در برابر غرب و اعاده شعار عزت ملی و ترک انفعال در مقابل تجاوز سلطه و زياده‌طلبی سياست‌های ديگران و ترک شرمندگی در برابر غرب را انسان در اين دولت مي‌توان احساس كرد"». 

وی افزود: «دولت مدافع عزت ملی است و با تثبيت انرژی هسته‌ای خدمت بزرگی را به نظام اسلامی انجام داد و كسی كه در سازمان ملل بلند می‌شود و ندای اسلام را سر می‌دهد و اين آرمان‌خواهی محسوب می‌شود و در هيچ دولتی تا كنون انجام نگرفته است». 

دوستعلی خاطرنشان كرد: «در دوره‌های گذشته گرايش‌های سكولاريستی در بدنه مديران كشور نفوذ كرد و روند گرايش به غرب و غرب‌زدگی در بدنه دولت رشد داده شده بود و احمدی‌نژاد با توقف اين روند، بر موضوع هسته‌ای تاكيد كرد و قواعد بازی را به هم ريخت و در راستای آرمان‌خواهی شش سانتريفيوژ را به 7 هزار دستگاه رساند و اين از مصاديق دولت عزت ملی است». 

وی تصريح كرد: «اخلاق انتخاباتی دولت از عمل آن پيدا است و اكنون كه رئيس دولت كانديدای رياست جمهوری هم هست، اما در حال حاضر كم خبرترين و كم تبليغات‌ترين نامزد انتخابات خود رئيس جمهور است و با همه امكانات زيادی كه می‌تواند به كمک ايشان آيد، اما نمود اخلاق انتخاباتی در عملكرد دولت احمدی‌نژاد مشهود است». 

دوستعلی گفت: «با همه تخريب‌ها و دروغ‌هايی كه به اين دولت نسبت داده می‌شود، بايد معيار را عملكرد قرار داد و مردم تحت تاثير خلاف واقع قرار نمی‌گيرند و جواب تخريب جواب، مناسبی نيست». 

دبير هيئت دولت گفت: «كانديداها ابراز نظر كرده و از تخريب دوری كنند و اگر قرار باشد، كسی هجمه و تخريب را سرلوحه كار خود قرار دهد، مردم در انتخاب آزاد هستند، اما بايد ايجاب‌ها را ارائه دهند در عرصه اقتصاد و سياست خارجی برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند، نه اينكه تخريب كنند». 

‌وی اظهار داشت: «تنها كسی كه از فضای غيبت، دروغ و تهمت سود می‌برد، شيطان است و فضای انتخاباتی بايد به سمت اخلاق و مبتنی بر اصول و ارزش‌ها باشد، چون در اين فضا مردم بهتر می‌توانند انتخاب كنند و در اين فضا دشمنان نظام اسلامی مايوس می‌شوند». 

دوستعلی افزود: «انتقاد يک بحث است و تخريب موضوعی ديگر، انتقاد بايد با ارائه راهكار و سازندگی باشد و اگر كسی در دولت احمدی‌نژاد از انتقاد سازنده خوشش نمی‌آيد، مشی دولت احمدی‌نژاد را ندارد».
 
وی در پايان گفت: «رهبر معظم انقلاب تاكيد دارند كه مرز بين انتقاد سازنده و تخريب بايد مشخص شود و هر كسی می‌تواند از روی دلسوزی انتقاد سازنده داشته باشد، اما تخريب جايگاهی ندارد و از فضاسازی و جوسازی بايد دوری كرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۴
0
0
والا ما که الان به خاطر نفوز شدید این موضوع دست به پیروی از موسوی زدیم....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین