کد خبر: ۸۹۷۳۸
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۱:۴۷

خسارت شدید هواداران پرسپولیس به ورزشگاه آزادی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به دنبال شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل بنیاد کار ازبکستان و حذف این تیم از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هواداران منتسب به باشگاه پرسپولیس به بخش عمده‌ای از امکانات ورزشگاه آزادی خسارت وارد کردند.

شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان خشم و ناراحتی هواداران پرشمار این تیم که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند را به دنبال داشت.

آنها که برای نشان دادن اعتراض خود به مسئولان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان این تیم به شدت اعتراض کرده بودند خشم و اعتراض خود را به بیرون از ورزشگاه نیز کشاندند. آنها در هنگام خروج از ورزشگاه آزادی به بخش عمده ای از امکانات این ورزشگاه خسارت وارد آوردند.

تخریب باجه‌های بلیط فروشی، شکستن چراغ‌های روشنایی‌، تخریب امکانات جانبی سالن 12 هزار نفری و شکستن شیشه‌های این سالن، واژگون کردن سطل‌های زبانه، تخریب فضای سبز ورزشگاه و ... از جمله خساراتی بودند که به ورزشگاه آزادی وارد آمده است.

هواداران معترض پرسپولیس مقابل درب غربی ورزشگاه تجمع کرده و منتظر مربیان، بازیکنان و مسئولان پرسپولیس هستند تا اعتراض خود را به آنها نشان دهند.

خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی با ترافیک بسیاری روبه‌رو شد و عبور و مرور از این خیابان‌ها به سختی انجام می‌شد و در خیابان‌ها شیشه‌های خورده‌، سنگ‌، پرچم‌های واژگون شده پرسپولیس و ... دیده می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین