کد خبر: ۸۹۸۲۰
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۰

احمدی‌نژاد: برای تبلیغ پول ندارم!/ چرا برخی دروغ می‌گویند؟!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که رئیس دولت نهم در طی ماه‌های اخیر و حتی در روزهای تبلیغات انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، با استفاده از امکانات دولتی، در حال تبلیغ برای خود و دولت متبوعش بوده است، وی اعلام کرد که جز وبلاگ‌ شخصی‌اش و نیز صدا و سیما امکان دیگری برای تبلیغات در اختیار ندارد!

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، محمود احمدی‌نژاد، نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، در یادداشتی که آن را در وبلاگ شخصی‌اش منتشر کرده است، مدعی شد: «حقیقت این است که امکانات مالی برای هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی ندارم و شخصاً نیز از قبول کمک‌های مالی انتخاباتی به لطف خدا خودداری کرده‌ام و اصولا اعتقادی به این هزینه‌های هنگفت و سرسام آوری که امروزه شاهد آن هستیم نداشته و ندارم. ستاد شخصی انتخاباتی هم ندارم. لذا شاید این پایگاه مجازی، در کنار فرصتی که صدا و سیما در اختیار نامزدها قرار می‌دهد مناسب‌ترین رسانه برای پاسخ به سوالات و اعلام دیدگاه‌ها و برنامه‌ها و گزارش عملکردها باشد».

این نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه "چرخش برخی چهره‌ها و شعارها نیز برایم جالب است"، به تخطئه منتقدان خود پرداخته و نوشته است: «جای بسی خوشحالی و در عین حال تعجب است که برخی سیاسیون که تا دیروز شعارهای عدالت طلبانه این دولت را به سخره می‌گرفتند امروز هر کدام در گرد یکی از نامزدها به تکرار همین شعارهای مردمی متوسل شده‌اند. امیدوارم که این مواضع جدید از سر صداقت و پشیمانی باشد و خدای ناکرده اغراض دیگری در میان نباشد»!

احمدی‌نژاد در ادامه یادداشتش بدون ان که به روابط تیره و تار دولت نهم با علما و روحانیون و بیت مراج بزرگوار اشاره کند، افزوده است: «اینکه اکنون برخی سیاسیون شعار خدمت به محرومان سر می‌دهند، و پس از اهانت‌های سخیفی که در سال‌های قبل به دینداران و مراجع شد، امروز به یاد معنویت و مراجع عظام افتاده‌اند فی نفسه دستاورد مبارکی برای ملت است، اما فراموش نکنیم که در منطق اسلامی هیچگاه هدف وسیله را توجیه نمی‌کند»!

استاندار اردبیل در دولت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با طرح این پرسش‌ها که "چرا گروهی اصرار دارند فضای انتخاباتی کشور را با دروغ و تهمت و ناسزا بیالایند"؟ و "چرا نمی گذارند مردم دوستانه سلیقه‌های مختلف خود را به معرض رقابت بگذارند"؟ می‌افزاید: «من تاکنون از حق خود گذشته‌ام، اما از همکاران خدوم و زحمت کش خود در سراسر دستگاه اجرایی کشور که این روزها، به واسطه برخی غرض ورزی‌ها و کینه توزی‌ها خدمات شایانشان نادیده گرفته می‌شود پوزش می‌طلبم و از آنها نیز می‌خواهم تا این ناملایمات را برای رضای خدا تحمل کنند».

شهردار اسبق تهران در ادامه با تأکید بر این‌که «البته شایعه سازان و تخریب‌گران را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که چرا تا این حد از این دولت کینه دارند و عصبانی هستند و البته به آنها حق می‌دهم»! تصریح کرده است: «از کسانی که دولت نهم منافع نامشروعشان را تهدید کرده است انتظاری جز هزینه کردن‌های بی حد و حساب برای تخریب دولت نمی‌رود. صادقانه می‌گویم که به کینه و حسادتی که اینان از من به دل دارند افتخار می‌کنم و خدا نیاورد آن روزی را که این گروه اندک و لی پرهیاهو، از من و همکارانم راضی باشند و بخواهند از تلاش‌های دولت قدردانی کنند».

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از این یادداشت با بیان این‌که "در زمینه بداخلاقی های انتخاباتی و و پولهای ناپاکی که برای تخریبهای سازماندهی شده به جریان افتاده‌اند نیز گفتنی‌ها بسیار دارم"، نوشت: «اگر امروز دربرابر این هجمه‌های زهرآگین سکوت کرده‌ام برای مصالح مردم عزیزمان بوده است و اگر روزی این سکوت را بشکنم، از خدا می‌خواهم که جز برای دفاع از منافع و مصالح مردم صبورمان نباشد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین