کد خبر: ۸۹۹۲۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

اعلام هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی در استان بوشهر

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت:با توجه به ورود سامانه بارشی از روز سه شنبه ۲۹ اسفند به استان و همچنین طوفانی شدن دریا، هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی در استان بوشهر صادر شده است.
اعلام هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی در استان بوشهر
آفتاب‌‌نیوز :

کورش دهقان در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی که از روز سه شنبه ۲۹ اسفند به استان و همچنین طوفانی شدن دریا، از سوی ستاد مدیریت بحران استان بوشهر، هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی در استان بوشهر صادر شده است.

وی افزود: توصیه می شود مهمانان نوروزی و گردشگران و مردم استان بوشهر از قرار گرفتن در مناطق پرخطر از جمله ارتفاعات، حاشیه رودخانه ها، سواحل دریا و سایر اماکنی که احتمال خطر دارد، پرهیز کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: این سامانه از سه شنبه وارد استان می شود و اواخر روز پنجشنبه دوم فروردین از استان خارج می شود.

دهقان از آماده باش ستاد مدیریت بحران به دستگاه های زیرمجموعه خبر داد و گفت: تمام دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان در آمادگی کامل به سر می برند و در تمام شهرستان های ده گانه، تا زمان خروج سامانه بارشی، این آمادگی برقرار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین