کد خبر: ۸۹۹۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

مهاجمان پرسپولیس و استقلال با دروازه‌ها قهر کردند

آمار گلزنی مهاجمان پرسپولیس و استقلال اصلا جالب نیست و آن‌ها این هفته هم نتوانستند دروازه تیم‌های پیکان و هوادار را باز کنند.
مهاجمان پرسپولیس و استقلال با دروازه‌ها قهر کردند
آفتاب‌‌نیوز :

گوستاوو بلانکو که مهاجم دونده‌ای محسوب می‌شود امسال فقط دو گل برای استقلال زده که اصلا آمار خوبی نیست. بلانکو فقط توانسته دروازه تیم‌های تراکتور و استقلال خوزستان را باز کند و به عنوان یک مهاجم تخصصی بیلان گل‌زنی مناسبی ندارد. او تک‌مهاجم تخصصی استقلال است و نزدیک به این بازیکن ماشاریپوف بازی می‌کند که بیشتر یک هافبک است و در استقلال فقط یک گل به ملوان بندر انزلی زده است.

در پرسپولیس هم اوضاع گل‌زنی مهاجمان وضعیت مشابهی دارد؛ عیسی آل کثیر از وقتی دوباره به پرسپولیس برگشته فقط یک گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و آخرین گل او به تیم نفت‌وگاز گچساران در جام حذفی بود. آل کثیر در بازی با پیکان حداقل دو فرصت عالی گل‌زنی را خراب کرد و نشان داد که از روز‌های اوج خود فاصله گرفته است. او هم مثل بلانکو تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس محسوب می‌شود و در کنارش معمولا امید عالیشاه بازی می‌کند.

اوسمار ویرا در واکنش به گل نزدن مهاجمان تیمش مقابل پیکان گفته بود من اصلا نگران این مسئله نیستم و مشکلات حل خواهد شد.

گفتنی است پرسپولیس و استقلال هر دو در ۲۱ بازی گذشته خود در لیگ برتر تنها ۲۸ گل به ثمر رسانده‌اند که اصلا آمار قابل قبولی محسوب نمی‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین