کد خبر: ۹۰۰۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
تبلیغات

آموزش فعال و غیر فعال سازی ری اکشن تلگرام + آموزش افزایش ری اکشن

ری اکشن تلگرام یک ابزار جذاب و کاربردی برای تعامل بیشتر با مخاطبان در چت‌های خصوصی، گروه‌ها و کانال‌ها است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید بدون نیاز به نوشتن متن، به پیام‌ها و محتوا‌های مختلف واکنش نشان دهید و شور و هیجان تازه‌ای به گفتگو‌ها ببخشید.
آموزش فعال و غیر فعال سازی ری اکشن تلگرام + آموزش افزایش ری اکشن
آفتاب‌‌نیوز :

تلگرام محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان همواره در تلاش بوده تا با ارائه قابلیت‌های جدید، تجربه کاربری را برای مخاطبان خود ارتقا دهد که باید بگوییم بسیار در این زمینه نیز موفق بوده است. ازاین‌رو ری اکشن تلگرام reaction»» یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین قابلیت این پلتفرم است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به نوشتن متن، به پیام‌ها و پست‌ها در چت‌های خصوصی، گروه‌ها و کانال‌ها واکنش نشان دهید. این ویژگی که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، به سرعت محبوبیت زیادی در بین کاربران تلگرام پیدا کرد و به ابزاری رایج برای تعامل و گفتگو بین آن‌ها تبدیل شد.

به‌عنوان مثال تصور کنید در یک گروه پرنشاط تلگرامی هستید و دوست شما مطلب جالبی را به اشتراک می‌گذارد. اکنون به جای نوشتن متن‌های تکراری مانند "عالی بود" یا "خیلی خندیدم"، می‌توانید با یک ایموجی ساده نظر خود را به اشتراک بگذارید.

اما ری اکشن تلگرام فقط برای سرگرمی نیست! از این قابلیت می‌توان در موارد مختلفی مانند نظرسنجی، جمع‌آوری نظر کاربران و حتی ایجاد فضایی آموزشی و تعاملی نیز استفاده کرد. اما چگونه؟ در ادامه با راهنمالند همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم و با نحوه فعال و غیر فعال سازی ری اکشن تلگرام نیز بیشتر آشنا شوید.

چگونه از ری اکشن تلگرام استفاده کنیم؟

همان‌طور که ذکر نمودیم، ری اکشن تلگرام به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به تایپ متن، به پیام‌ها و محتوا‌های مختلف واکنش نشان دهید. این قابلیت خارق‌العاده تعاملات را در چت‌های خصوصی، گروه‌ها و کانال‌ها (با فعال‌سازی توسط ادمین) به سطحی جدید ارتقا می‌دهد و شور و هیجان تازه‌ای به گفتگو‌ها می‌بخشد. اما نحوه استفاده از آن چگونه است؟ باید بگوییم از آنچه که فکر می‌کنید ساده‌تر است و در کمتر از چند ثانیه می‌توانید از آن استفاده کنید.

اولین قدم برای استفاده از ری اکشن، به‌روزرسانی تلگرام به آخرین نسخه است. با این کار از جدیدترین امکانات و قابلیت‌های این پیام‌رسان محبوب بهره‌مند خواهید شد.

پس از به‌روزرسانی کافی است روی پیام مورد نظر خود یک بار ضربه بزنید. بله به همین سادگی! در کسری از ثانیه، ایموجی‌های جذاب و متنوع به روی شما گشوده می‌شود.

آموزش فعال و غیر فعال سازی ری اکشن تلگرام + آموزش افزایش ری اکشن

حالا وقت آن است که از میان انبوه ایموجی‌های رنگارنگ، بهترین و گویاترین واکنش را برای پیام خود انتخاب کنید. از خنده و قلب گرفته تا علامت تعجب و آتش، هر ایموجی که می‌تواند واکنش شما باشد را انتخاب کنید و تمام.

تنظیمات ری‌اکشن ایموجی را به دلخواه خود تغییر دهید‌

می‌دانید که تلگرام به‌طور پیش فرض، تعدادی ایموجی را برای ری اکشن در نظر گرفته است، اما شما می‌توانید این ایموجی‌ها را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. مراحل تغییر ایموجی‌های ری اکشن نیز راحت است تنها باید موارد زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را در گوشی خود باز کنید و سپس به منوی تنظیمات «Settings» بروید.
  • وارد بخش chat settings شوید.
  • گزینه Stickers and Emoji انتخاب کنید.
  • گزینه Quick Reaction را پیدا کنید و آن را لمس کنید.

در این بخش فهرستی از ایموجی‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد. شما می‌توانید ایموجی‌های مورد نظر خود را برای ری اکشن انتخاب کنید.

توجه داشته باشید شما می‌توانید تا ۵ ایموجی را برای ری اکشن انتخاب کنید و ترتیب ایموجی‌ها در لیست Quick Reaction، ترتیب نمایش آن‌ها در هنگام ری اکشن خواهد بود. در نهایت پس از انتخاب ایموجی‌های مورد نظر خود، می‌توانید از آن‌ها برای ری اکشن به پیام‌ها استفاده کنید.

راه‌های افزایش ری اکشن در کانال و گروه تلگرام

همان‌طور که در بخش قبلی آموختیم، فعال کردن ری اکشن یا واکنش در کانال و گروه تلگرام، امکان تعامل و نظر سنجی از مخاطبان را به شما می‌دهد. اما چگونه می‌توان از این قابلیت جذاب به‌طور موثر استفاده کرد و شاهد افزایش ری اکشن در کانال یا گروه خود بود؟ درواقع شما می‌توانید با انجام مراحل زیر ری اکشن کانال و گروه‌های خود را در تلگرام افزایش دهید.

  • محتوای جذاب و تعاملی

اولین و مهم‌ترین قدم برای دریافت ری اکشن بیشتر، تولید محتوای جذاب و تعاملی است. مخاطبان زمانی به پست‌های شما واکنش نشان می‌دهند که محتوای شما برایشان جالب، آموزنده یا سرگرم‌کننده باشد؛ بنابراین تلاش کنید از طرح سوالات چالشی، نظرسنجی و ارائه محتوای بصری جذاب مانند عکس و ویدئو غافل نشوید.

  • دعوت به واکنش

از مخاطبان خود بخواهید که با ری اکشن، نظر خود را نسبت به محتوای شما بیان کنند. می‌توانید از جملاتی مانند نظر شما در مورد این پست چیست؟ یا با ری اکشن به ما نشان دهید که از این مطلب خوشتان آمد استفاده کنید.

  • استفاده از ربات‌های تلگرام

ربات‌های تلگرام می‌توانند در افزایش ری اکشن کانال و گروه شما موثر باشند. در حقیقت این ربات‌ها به شما امکان می‌دهند تا برای پست‌های خود ری اکشن‌های دلخواهتان را سفارش دهید.

  • برگزاری مسابقه و اهدای جوایز

برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به کسانی که بیشترین ری اکشن را به پست‌های شما ارسال می‌کنند، می‌تواند راهکار موثری برای افزایش تعامل و دریافت ری اکشن باشد.

  • خرید ری اکشن

همچنین یکی از کاربردی‌ترین راه، خرید ری اکشن تلگرام از طریق سایت‌های معتبر است. با این کار پست‌های شما در ابتدای کانال یا گروه نمایش داده می‌شوند و به جذب مخاطبان بیشتر کمک می‌کنند.

سخن پایانی

همان‌طور که در این مقاله آموختیم، ری اکشن تلگرام یک ابزار جذاب و کاربردی برای تعامل بیشتر با مخاطبان در چت‌های خصوصی، گروه‌ها و کانال‌ها است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید بدون نیاز به نوشتن متن، به پیام‌ها و محتوا‌های مختلف واکنش نشان دهید و شور و هیجان تازه‌ای به گفتگو‌ها ببخشید.

در نهایت به یاد داشته باشید که محتوای جذاب و باکیفیت، کلید اصلی موفقیت در هر کانال و گروهی است و ری اکشن‌ها تنها ابزاری برای افزایش تعامل و نظر سنجی از مخاطبان هستند؛ بنابراین سعی کنید از این قابلیت به‌طور صحیح و اصولی استفاده کنید و از آن برای ارتقای تعاملات و گفتگو‌های خود در تلگرام بهره ببرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین