کد خبر: ۹۰۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۸

فاطمه رجبی: آدم‌های ناپاک دنبال احمدی‌نژاد نیستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فاطمه رجبی با انتقاد از سياه‌نمايی‌های صورت گرفته عليه دولت نهم گفت: «در حال حاضر كسانی مانند خوانندگان، كارگردانان و هنرپيشه‌ها عليه احمدی‌نژاد قد‌ علم كرده‌اند، احمدی‌نژاد تبليغات ندارد و آدم‌های ناپاک دنبالش نيستند».

فاطمه رجبی دوشنبه شب در سفر خود به شهرستان گلپايگان اظهار داشت: «ساده‌زيستی و دوری از پول پرستی و تجمل‌گرايی و اشرافيت از نكات بارز شخصيت احمدی‌نژاد است».

وی افزود: «او برگ برنده را در دست دارد كه تمام كارهايش را با نام مقدس امام عصر مزين می‌كند و ‌افتخار ذكر امام زمان (عج‌) را سرلوحه كارهايش می‌داند».

وی بيان داشت: «هيچ كس حاضر نيست برای حكومت توسل را فراموش كند، حتی كسانی كه لباس دين به تن دارند و مردم را با اين اسم فريب می‌دهند و می‌گويند كه احمدی‌نژاد به عوام فريبی و خرافه‌گرايی روی آورده است اما احمدی‌نژاد بعد از رسيدن به حكومت امام زمان (عج) را فراموش نكرد و با تمام تخريب‌ها و كاريكاتورها و ناسزاها باز هم با نام امام زمان (عج) در صحنه‌های داخلی و خارجی حضور فعال داشت».

رجبی در ادامه افزود: «احمدی‌نژاد دو سال شهردار تهران بود ولی حاضر نشد به كاخ رياست جمهوری برود و در همان خانه ساده و بدون امكانات زندگی می‌كند».

وی تصريح كرد: «او حتی غذايش را از خانه با خود می‌آورد و حاضر نيست كه از بيت‌المال استفاده كند، احمدی‌نژاد را مانند چهار سال پيش كه از او حمايت كرديم حالا در آخرين روزهای رياست جمهوريش باز هم حمايت می‌كنيم».

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در چهار گذشته خاطرنشان كرد: «بيمه زنان خانه‌دار، بيمه ديه مساوی زن و مرد، صندوق مهر امام رضا (ع)، اضافه شدن حقوق باز نشسته‌ها، بنگاه‌های زود بازده و مسكن مهر از جمله اقداماتی است كه در اين دولت انجام شده است».

رجبی گفت: «چهار سال پيش به گفته دولتمردان، دولتی به احمدی‌نژاد تحويل داده شد كه ميليون‌ها بيكار، معتاد و ايدزی وجود داشت، نمونه آن بيمارستان آمل است كه در سال 1361 كلنگ خورده بود و تا زمان احمدی‌نژاد كه 23 سال طول كشيد تنها پنج درصد كار انجام شده بود و پنج دولت آمده و رفته بودند و دولت‌های هشت ساله بسياری از اين كارها روی دست وی گذاشتند».

وی افزود: «ساده زيستی نخستين خصوصيت رئيس جمهور در سه دهه انقلاب بود وقتی او آمد فهرست دارايی خود را به راديو و تلويزيون اعلام كرد و شما شاهد خواهيد بود ريالی از بيت‌المال را برای خودش بر نخواهد داشت».

وی افزود: «در صحنه سياست خارجی و انرژی هسته‌ای با اقتدار ايستاد و از حقوق ايران دفاع كرد در صورتی كه در دوره قبل با نرمش و كرنش مسئله را می‌خواستند حل كنند».

رجبی اضافه كرد: «در دوره رياست جمهوری سابق شخصی كه لباس روحانی به تن داشت 800 ميليون تومان از بيت‌المال كشور را صرف تعمير سالن اپرای تاجيكستان كرد تا صندلی‌های كهنه‌شان را عوض كنند اما در زمان حاضر تخريب رئيس جمهور اين است كه به مراسم عزاداری می‌رود و ما افتخار می‌كنيم كه رئيس جمهورمان خادم اهل بيت است».

وی بيان داشت: «در حال حاضر كسانی مانند خوانندگان، كارگردانان و هنرپيشه‌ها عليه احمدی‌نژاد قد‌ علم كرده‌اند، احمدی‌نژاد تبليغات ندارد و آدم‌های ناپاک دنبالش نيستند».
 
رجبی گفت: «چهار سال پيش انتخابات در ايام فاطميه بود و نام آرا مبارک فاطميون را بر آن نهادم و امسال هم تقارن با ايام فاطميه دارد و با حضرت زهرا (س) عهد می‌كنيم كه شبهات و دروغ‌ها را بر ملا كنيم و پای صندوق‌های رای خواهيم رفت».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۲
0
0
حالا همه ناپاک شدن و تو پاک!
ناشناس
|
Japan
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۲
0
0
چون جواب هر عملی عکس العملی است" ........
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین