کد خبر: ۹۰۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۳

تذکر کتبی سازمان بازرسی کل کشور به صدا و سیما و روزنامه ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به‌دنبال تخلفات متعدد صداوسیما و روزنامه ایران در تبلیغ محمود احمدی‌نژاد و تخریب دیگر کاندیداها، سازمان بازرسی کل کشور به این دو ارگان دولتی تذکر داد.

پس از تشکیل ستادی ویژه برای نظارت بر امور انتخابات به دستور پورمحمدی که با تاکید رییس قوه قضاییه صورت گرفت، معاونت‌های چهارگانه این سازمان رصد رفتار سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف را در عدم استفاده از اموال و امکانات دولتی و عمومی له یا علیه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز کردند.

برخی رفتارهای سازمان صداوسیما و روزنامه‌های دولتی از جمله روزنامه ایران که شبهاتی را در زمینه حمایت از یک کاندیدای خاص ایجاد می‌کرد، مورد اعتراض سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفته است و این سازمان به عنوان مهم‌ترین دستگاه نظارتی کشور، روز گذشته، اعتراض کتبی خود را به سازمان صداوسیما و روزنامه ایران اعلام کرد تا مانع از گسترش چنین اقداماتی از سوی ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی شود.

طی روزهای گذشته، رسانه‌های دولتی حامی احمدی‌نژاد از جمله صدا وسیما و ایرنا با جعل برخی اخبار و انتشار نادرست خبرها، مراجع تقلید را نیز به صدور بیانیه و اعتراض به نحوه انعکاس اخبار دفاتر مراجع واداشتند به طوری که روز گذشته بخش خبری 20:30 ناچار به عذرخواهی از مراجع و مردم شد.

روزنامه ایران نیز طی روزهای اخیر با انتشار عکس و تیترهای بزرگ از احمدی‌نژاد، به تخریب کاندیداهای رقیب می‌پردازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۲
0
0
کسی که به دروغ گویی عادت کرد هر کار کنی درست نمیشه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین