کد خبر: ۹۰۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۰:۰۱

پیشی گرفتن موسوی از احمدی‌نژاد در روستاها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نظر سنجی‌های انجام شده توسط «کارگروه ویژه روستا»ی ستاد مرکزی مهندس موسوی حاکی از از بالا رفتن آرا به نفع مهندس موسوی است.

سید حمید کلانتری مدیر این کارگروه در گفت و گو با قلم‌نیوز اظهار داشت: «این نظرسنجی در سطح 23 استان و 300 شهرستان و از هرشهرستان 2 روستا در سراسر کشور انجام شده است که به روش تکمیل پرسشنامه بوده است. در بین جمعیت هدف نظرسنجی 72 درصد قطعا در انتخابات شرکت می‌کنند و 4 درصد نیز تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارند».

وی افزود: «از این میان، 70.5 درصد شخص مورد نظرخود را انتخاب کردند و 29.5 درصد نیز هنوز تصمیمی در مورد شخص خاصی نگرفته‌اند. 42.85 درصد به آقای مهندس موسوی و 39.3 درصد به آقای احمدی نژاد و آقای کروبی و آقای محسن رضایی به ترتیب 7.4 درصد 3.1 درصد از آرا را در این نظرسنجی داشتند».

کلانتری ادامه داد: «انتخاب مردم بین آقای مهندس موسوی و آقای احمدی‌نژاد حاکی از رای 49.5 درصد به نفع آقای مهندس موسوی است و در افرادی که قطعاً به آقای احمدی نژاد رای نمی‌دهند 26.3 درصد و کسانی که قطعا به آقای مهندس موسوی رای نمی دهند 7.3 درصد است».

وی تاکید کرد: «یک رابطه مستقیم بین بالا رفتن سطح سواد با آقای مهندس موسوی و یک رابطه معکوس به آرای احمدی نژاد دیده می‌شود و این حاکی از آن است که با وجود توزیع گسترده امکانات، تمایل مردم در روستاها به آقای مهندس موسوی است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
0
1
به امید پیروزی میر حسین موسوی
زنده بادآزادی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین