کد خبر: ۹۰۲۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
سمیعی:

پنجره استقلال به زودی باز می‌شود/ در مورد تبلیغات محیطی مبالغ افسانه‌ای است!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید پنجره باشگاه استقلال به زودی باز می‌شود.
پنجره استقلال به زودی باز می‌شود/ در مورد تبلیغات محیطی مبالغ افسانه‌ای است!
آفتاب‌‌نیوز :

فرشید سمیعی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پس از تساوی امروز (شنبه) دو تیم فوتبال استقلال تهران و مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال، اظهار کرد: کارهایی که بر عهده باشگاه است در حال انجام بوده و سایر مسائل مواردی است که بر عهده دولت قرار دارد و انشاءالله حل می‌شود. مشکل خاصی از سوی باشگاه وجود ندارد و همه چیز حل شده است.

وی در مورد پرونده سانتاکلارا و بسته شدن پنجره باشگاه استقلال، بیان کرد: پرونده سانتاکلارا انجام شد و پنجره باشگاه استقلال نیز به زودی باز می‌شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص وضعیت مالکیت باشگاه استقلال اظهار کرد: این موضوع در اختیار ما نیست و در اختیار دولت است و باید نسبت به این موضوع اقدام شود.

سمیعی درباره تبلیغات محیطی و بدهی ۹۰ میلیاردی باشگاه استقلال به سازمان لیگ، گفت: در مورد تبلیغات محیطی هیچ حکمی به باشگاه ابلاغ نشده است. ارقام افسانه‌ای و رویایی مطرح می‌شود که چنین چیزی نیست.

وی در مورد پرداخت قرارداد بازیکنان و نارضایتی آن‌ها، اظهار کرد: مباحث مالی در حال انجام و امسال اولین سالی است که باشگاه استقلال نه بازیکنی فروخت، نه وامی گرفت، نه ملکی در رهن گذاشت و نه پولی از بورس در میان بود و همه چیز مربوط به موارد درآمدزایی بود و کارها به خوبی پیش رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین