کد خبر: ۹۰۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۱
با صدور اطلاعیه‌ای اعلام شد

دفتر ناطق نوری: احمدی‌نژاد سوگند به قانون اساسی و قرآن را نقض کرده است

در موقع مقتضی علیه شخص مفتری اقدام قضایی خواهدشد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دفتر حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری در اطلاعیه‌ای تاکید کرد اتهاماتی که در جریان مناظره انتخاباتی موسوی و احمدی نژاد از سوی رئیس دولت مطرح شد، آشکارا نقض سوگند وی به قرآن کریم در حضور نمایندگان مجلس است. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، در اطلاعیه دفتر حجت الاسلام ناطق نوری آمده است: 
بدینوسیله به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند که در جریان مناظره انتخاباتی آقایان مهندس میرحسین موسوی و دکتر محمود احمدی نژاد در سیمای جمهوری اسلامی ایران اتهاماتی بدون استناد به جناب حجت الاسلام ناطق نوری و فرزند ایشان از سوی رئیس جمهور وارد شد. 

این اتهامات از سوی نامبرده به طور مجمل در گفتگوی خبری نیز مورد تاکید مجدد قرار گرفت. این در حالی است که مطابق اصل 121 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور سوگند یاد می‌کند که از حرمت اشخاص حفاظت نماید. این اقدام آشکارا نقض سوگند یاد شده به قرآن کریم در حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس جمهور است. 

قانون این حق را برای آقای ناطق نوری محفوظ می‌دارد که در موقع مقتضی نسبت به تنویر اذهان عمومی از طریق رسانه ملی که موظف است فرصت لازم را دراختیار ایشان قرار دهد، اقدام كند. 

همچنین ایشان در صورت صلاحدید در موقع مقتضی نسبت به اقدام قضایی علیه شخص مفتری مبادرت خواهند ورزید. لیکن در شرایط حاضر با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر تشویق مردم به مشارکت حداکثری و حفظ آرامش فضای انتخاباتی از هر گونه اقدام شتابزده خودداری می‌كند. 

به امید مشاهده انبوه جمعیت ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رای در روز بیست و دوم خرداد و انتخاب فرد شایسته و اصلح برای تصدی سمت ریاست جمهوری از سوی ایشان.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین