کد خبر: ۹۰۲۹۹
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۳:۱۱

کرباسچی: پسر احمدی‌نژاد در شستا و کیش چه کرده است؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی و مسئول ستاد تبلیغاتی کروبی از محصولی، علی‌آبادی و سعیدلو به عنوان سه تن از اعضای هیئت دولت احمدی‌نژاد یاد کرد که ثروت آنها بیش از تمامی وزرا و روسای جمهوردولت‌های گذشته است.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، غلامحسین کرباسچی با اشاره به مفقود شدن 300 میلیارد تومان از بودجه شهرداری در دوره خدمت احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: «هیچ سندی مبنی بر چگونگی هزینه کرد این مبلغ هنگفت وجود ندارد اما شورای شهر و مجلس هم خط با شهرداری تهران اجازه ندادند که تحقیق و تفحص برای پیدا کردن این مبلغ انجام شود. این در حالی است که تحقیق و تفحص مذکور در کمیسیون‌های مجلس هفتم به تصویب رسیده بود اما آقای حداد عادل که دوست آقای احمدی‌نژاد هستند مانع از انجام آن شدند».

وی درادامه با یادکردن از احمدی‌نژاد به عنوان فردی که دنبال گرفتن دزد است، گفت: «ما هم اگر بخواهیم دزد بگیریم باید راجع به حضور پسر آقای احمدی‌نژاد در شستا و معاملات اقتصادی‌شان در کیش تامل کنیم». 

کرباسچی ادامه داد: «علاوه بر موضوع مفقود شدن 300 میلیارد تومان در شهرداری تهران، آقای احمدی‌نژاد باید توضیح بدهد که چرا مبلغ 160 میلیون تومان از بودجه شهرداری را در شب پیروزی‌شان در انتخابات ریاست جمهوری، هزینه کرده و به مردم شیرینی داده‌اند. پس از افشای این مسئله، آقای سعیدلو به سرعت آمدند و این پول را به شهرداری بازگرداندند».

کرباسچی همچنین به پرونده عوامل نیروی انتظامی در ضرب و جرح نیروهای شهرداری تهران در دوران خدمت خود اشاره کرد و افزود: «در آن زمان دادگاه نظامی برگزار شد و سردار نقدی به خاطر برخورد ناشایست با ماموران شهرداری محکوم شد. همان کسانی که در آن زمان در آن پرونده دست داشتند امروز در حلقه یاران آقای احمدی‌نژاد دیده می‌شوند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
0
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
لعنت بر پدر همشون............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
0
برو کشکت و بساب حالا آدم شدی توبرو اول برادریت رو ثابت کن بعد ادعای ارث ومیراث کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
0
درود بر احمدي نژاد
درود بر احمدي نژاد
درود بر احمدي نژاد
درود بر احمدي نژاد
درود بر احمدي نژاد
درود بر احمدي نژاد
درود بر احمدي نژاد
درود بر احمدي نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۵
1
0
من نمی خواهم کسی را محکوم کنم اما کشور ما از نظر داشتن مدیران قوی واقعا زجر می کشد. در واقع کسانی که مدیریت قوی دارند پشتوانه استعدادی خدادادی دارند و دنبال مدیر شدن نیستند. پس لازم است این استعدادها را در یابیم و از آنان بخواهیم مدیریت کنند. اکنون آقای احمدی نژاد با این همه تلاش و اخلاص دست تنهاست. مدیر قوی کمی دور او جمع شده اند. بنظر بنده شایسته ترین و بهترین مدیر اجرایی ایشان وزیر کشور جناب آقای نجار است .اگر چها رتا وزیر با این خصوصییات داشت والله پیشرفت کشور بیشتر بود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین