کد خبر: ۹۰۳۴۲۱
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷

نصرتی با گریه و گله از هواداران تراکتور، استعفا کرد

محمد نصرتی پس از شکست سنگین تراکتور مقابل ذوب آهن از حضور در کادر فنی این تیم استعفا کرد.
نصرتی با گریه و گله از هواداران تراکتور، استعفا کرد
آفتاب‌‌نیوز :

 محمد نصرتی پس از شکست ۴ بر یک تراکتور در خانه مقابل ذوب آهن اظهار داشت: با این جمله صحبتم را شروع می‌کنم که این آخرین بازی من بود که با افتخار در تیم تراکتور بودم و همینجا می‌گویم که خاک پای مردم آذربایجان و هواداران تراکتور هستم. 

مربی تراکتور اظهار داشت: من به عنوان بازیکن، کاپیتان و مربی لحظات خوب و سختی در این تیم داشتم. هواداران مثل همیشه پشت این تیم بودند و به نحو شایسته از این تیم حمایت کردند، ولی امروز یکسری اتفاقات در زمین رخ داد. برای شکایت و گله‌مندی هزار مدل شعار است که در فرهنگ غنی آذربایجان بوده مثل «عیبی یُخ». امروز، ولی متاسفانه امروز یکسری شعار‌هایی داده شد که اگر من با گوش خودم نمی‌شنیدم باور نمی‌کردم آن هم در حضور بانوان محترمان که اصلا شایسته فرهنگ آذربایجان نیست.

وی ادامه داد: من خودم را جای بازیکن می‌گذارم. بازیکن در آن لحظه سرشار از استرس می‌شود و نمی‌تواند بازی اصلی خود را انجام دهد، ولی با این جوّ تراکتور نمی‌تواند به روز‌های خوب سابق خود بازگردد. برای من سخت است که بیایم و در چنین جوّی قرار بگیرم.

در انتها محمد نصرتی بغض کرد و اشک ریخت و گفت: من مخلصم مردم آذربایجان هستم، ولی خودم را یک لحظه جای آن بازیکن قرار می‌دهم. آخر این انصاف و مردانگی است. آخر شما اختیار دارید هر کسی را تشویق کنید، هر کسی را دشنام دهید، ولی این دور از انصاف است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین