کد خبر: ۹۰۳۶۵
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۳:۱۴

مریم بهروزی: احمدی‌نژاد عملکرد رهبر انقلاب را زیر سؤال برد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل جامعه زینب با بیان اینکه بی‌اعتمادی مردم به مسوولان نظام در میزان شرکت آنان در انتخابات تاثیر منفی دارد، افزود: «شورای نگهبان باید در خصوص صلاحیت احمدی‌نژاد به مردم پاسخ دهد».

مریم بهروزی که تشکل متبوعش از مهمترین حامیان احمدی‌نژاد در انتخابات جاری محسوب می‌شود، در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه از سخنان احمدی‌نژاد در مناظره با موسوی بسیار ناراحت شدم، گفت: «‌وقتی مردم می‌بینند کسانی‌که در سال‌های گذشته با رای آنها رئیس جمهور و یا رئیس مجلس بودند، امروز دزد و مفسد معرفی می‌شوند، چطور به دیگر مدیران اعتماد کنند»؟

وی گفت: «سخنان احمد نژاد به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کرد و سبب بی‌اعتمادی مردم به مسئولان نظام شد».

وی با تاکید بر اینکه اقدام رئیس جمهور برای مبارزه با مفاسد اقتصادی که بدون ارائه مدرک به مراجع قانونی و با افشاگری در رسانه ملی شروع شده، باعث‌شده صلاحیت وی از سوی برخی از مسئولان زیر سئوال برود، گفت: «باید توجه داشت که سخنان احمدی‌نژاد در خصوص مفسد بودن برخی از چهره‌های این نظام از سوی یک مقام مسئول حقوقی و یا با مدرک مستدل گفته نشده و صرفا یک اظهار نظر از سوی وی بوده است».

بهروزی با بیان اینکه افراد سطحی‌نگر و زود باور به هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری بد و بیراه می‌گویند، گفت: «این سخنان بدون استدلال رئیس جمهور، این باور غلط را میان مردم بوجود آورده که وقتی منتخبین امام (ره)‌ و رهبری مفسد هستند، باید فاتحه دیگران را خواند».

وی با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد با سخنانش، عملکرد مقام معظم رهبری را زیر سئوال برده است، گفت: «هاشمی رفسنجانی، رئیس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام است و ناطق نوری، رئیس بازرسی ویژه رهبری و زیر سئوال بردن این افراد که منتخب مردم و امام و رهبری بوده‌اند، حادثه جبران ناپذیری برای کشور محسوب می‌شود».

این حامی کاندیداتوری احمدی نژاد، عدم توجه به توصیه های مقام رهبری را مورد دیگر انتقاد خود از احمدی نژاد دانست و گفت: «‌در حالی‌که مقام رهبری در سخنان خود در سالگرد ارتحال امام (ره)‌ تاکید داشتند نامزدها از تخریب و توهین به دیگران پرهیز کنند، احمدی‌نژاد در گفتگوی تلویزیونی خویش که بعد از مناظره پخش شد،‌ اظهارات قبلی خود را مجددا تکرار و تایید کرد».

بهروزی همچنین در خصوص اینکه فرصت پاسخگویی به افراد مورد اتهام رئیس جمهور در تلویزیون به پس از انتخابات ارجاع داده شده است، گفت : «بیان حق هیچ زمان و مکانی نمی‌شناسد و اگر حقی از کسی ضایع شده است، باید بدون در نظر گرفتن زمان انتخابات باید به آن رسیدگی شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین