کد خبر: ۹۰۴۲۲
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۰:۵۱

پورمحمدی: نمی‌دانم صدا و سیما کی می‌خواهد جبران کند!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: «ما در این مناظره‌ها شاهد حریم‌شکنی‌هایی توسط رسانه ملی بودیم. نمی‌دانم رسانه ملی چه زمانی می‌خواهد اینها را جبران کند، اما حتماَ باید به این نکته توجه اساسی شود».

مصطفی پورمحمدی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص برگزاری مناظره‌های انتخاباتی تصریح کرد: «برگزاری مناظره در جهت ارتقای فرهنگ سیاسی و انتقال اطلاعات برای تصمیم‌گیری مناسب مردم امری بسیار ضروری است».

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بیان برخی مسائل از سوی نامزدهای انتخاباتی گفت: «فکر می‌کنم به این صورت که افرادی مجاز باشند با استفاده از یک جو هیجانی و تحریک‌کننده هر نوع قضاوت و داوری نسبت به دوره‌های گذشته کشور داشته و یک طرفه دیگران را محکوم کنند به گونه‌ای که امکان گفت‌وگو و مباحثه برای افراد دیگر فراهم نشود، تنها آثار لحظه‌ای بر جای می‌گذارد اما در فرآیند تحولات اجتماعی آثار تخریبی بر جای خواهد گذاشت».

پورمحمدی با تاکید بر اینکه رسانه ملی باید بیش از دیگران به این موضوعات توجه کند، تصریح کرد: «آنچه مشاهده کردیم، تجاوز به فرهنگ، حقوق و حریم خصوصی اشخاص و بیان مطالب خلاف واقع بود».

وی افزود: «ما شاهد حریم‌شکنی‌هایی توسط رسانه ملی بودیم. نمی‌دانم رسانه ملی چه زمانی می‌خواهد اینها را جبران کند، اما حتماَ باید به این نکته توجه اساسی شود. ما نیازمند این هستیم که رسانه ملی نقش خود را در فرآیند رشد و تعالی حوزه‌های کشور به ویژه حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی به درستی ایفا کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۹
0
0
بالاخره نفهمیدیم کی به کی توهین کرده!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین