کد خبر: ۹۰۴۷۱۱
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
رضا نصری کارشناس مسائل بین الملل مطرح رکد

دست برتر را داریم؛ الان نوبت دیپلمات‌هاست!

«در تقابل اخیر، ایران نسبت به اسرائیل در حوزه حقوق بین‌الملل به وضوح دست برتر را دارد و لازم است از این فرصت نهایت بهره را ببرد. الان نوبت دیپلمات‌هاست! زبان ایران باید در مقابل اسرائیلِ یاغی و قانون‌شکن زبان قانون و منطق و متانت باشد!»
دست برتر را داریم؛ الان نوبت دیپلمات‌هاست!
آفتاب‌‌نیوز :

تحلیل‌گر حوزه حوزه سیاست خارجی گفت: در تقابل اخیر، ایران نسبت به (رژیم) اسرائیل در حوزه حقوق بین‌الملل به وضوح دست برتر را دارد و لازم است از این فرصت نهایت بهره را ببرد.

رضا نصری کارشناس حوزه سیاست خارجی و حقوق بین‌الملل در شبکه اجتماعی خود نوشت: حقوق بین‌الملل اگر هیچ خاصیت دیگری نداشته باشد، حداقل کارکردش این است که می‌توان با استناد به آن در مجامع دیپلماتیک و رسانه‌ها نشان داد طرف مقابل مقصر است و نظم و امنیت جهان را مختل کرده است! با هیچ استاندارد و معیار دیگری نمی‌شود چنین موثر رفتار طرف مقابل را سنجید و محکوم کرد.

وی افزود: در تقابل اخیر، ایران نسبت به (رژیم) اسرائیل در حوزه حقوق بین‌الملل به وضوح دست برتر را دارد و لازم است از این فرصت نهایت بهره را ببرد. الان نوبت دیپلمات‌هاست! زبان ایران باید در مقابل اسرائیلِ یاغی و قانون‌شکن زبان قانون و منطق و متانت باشد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین