کد خبر: ۹۰۸۷۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

مس سراغ طلای حذفی رفت / وداع تلخ تراکتور با جام

تیم فوتبال تراکتور تبریز در جام حذفی نیز نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و شکست خورد.
مس سراغ طلای حذفی رفت / وداع تلخ تراکتور با جام
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و مس رفسنجان از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری شد.

محمدمهدی محبی (۹۱) برای مس رفسنجان گلزنی کرد.

ترکیب‌های اصلی برای طلای میان‌بر!

حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور تبریز تصمیم گرفت از تمام نفرات موجود خود برای بازی جام حذفی استفاده کند. از این رو نفرات زیر برای میزبان به میدان رفتند:

حسن پورحمیدی، مهدی شیری (۵۳- سیامک نعمتی)، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، صفا هادی (۹۴- سجاد آشوری)، سیدمهدی حسینی، گوستاوو (۷۰- امیرحسین حسین زاده)، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری (۹۴- امیرارسلان مطهری).

محرم نویدکیا نیز که تیم‌هایی همچون استقلال و پیکان را در مرحله‌های قبلی از پیش رو برداشته بود برای رسیدن به قهرمانی حذفی تصمیم مشابه با مطهری گرفت تا نفرات زیر برای مس رفسنجان بازی کنند:

حامد لک، حسن جعفری (۱۰۴- مجید نصیری)، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، سعید واسعی، محمدمهدی محبی، منتظر محمد (۸۳- عرفان شهریاری) و سجاد شهباززاده.

پراسترس مثل میزبان

تراکتور تبریز که در فصل جاری با توجه به نتیجه بازی‌های خانگی خود بار‌ها مورد انتقاد تماشاگران قرار گرفته بودند بازی پر استرسی را آغاز کردند. شاگردان حمید مطهری سعی داشتند حمله‌های خود را با بازی مستقیم و استفاده از ضد حمله طراحی کنند. عملکردی پر استرس که باعث شد آن‌ها در زدن ضربات آخر بی دقت باشند.

بازی کم اشتباه مس پیروزی آورد

شاگردان محرم نویدکیا باز هم بازی کم اشتباهی را از خود به نمایش گذاشتند. پاس‌های تک صرب آن‌ها را خیلی زود به یک سوم دفاعی تراکتور می‌رساند تا مدافعان میزبان برای دفع توپ به زحمت بیفتند، اما مسی‌ها دست از تلاش خود در شروع وقت‌های اضافی قانونی بازی هم برنداشتند و توانستند در نخستین دقیقه این وقت‌ها توسط محبی به گل پیروزی برسند تا این تیم راهی نیمه نهایی شده و با آلومینیوم اراک بازی کند.

گزارش بازی؛

اولین خطای بازی روی آلوز اتفاق افتاد.

دقیقه ۱۰ بازی روی گوستاوو داخل محوطه جریمه خطا صورت گرفت که داور اعتقادی به خطا نداشته و هواداران اعتراض خود را ابراز کردند.

دقیقه ۲۲ بازی ضربه محکم گوستاوو با واکنش حامد لک به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸ هادی صفا از ناحیه بینی مصدوم شد.

دقیقه ۴۵ بازی شوت بی دقت هاشم نژاد با اختلاف از کنار دروازه مس رفسنجان به بیرون رفت.

نیمه نخست با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

دقیقه ۵۸ شوت محکم سید مهدی حسینی از بالای دروازه مس به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷ رحمان جعفری ضربه پنالتی را به بالای دروازه لک زد تا بهترین موقعیت تراکتور را از دست بدهد.

دقیقه ۵+۹٠ ضربه محکم سیامک نعمتی با اختلاف به بیرون رفت.

۹۰ دقیقه بازی تمام شد و هیچ گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا نتیجه این بازی به دقایق اضافه کشیده شد.

با شروع وقت اضافه اول دقیقه ۹۱ محمد مهدی محبی از اشتباه خط دفاع استفاده کرده و گل نخست بازی را به ثمر رساند تا افسوس هواداران تراکتور بیشتر و بیشتر شود.

تیم داوری این بازی را حسن اکرمی، محمد علی پور متقی، علی اکبر نوری، هادی علی نیافر و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

از حواشی بازی می‌توان به نصب بنرهای حجاب و عفاف، دهه کرامت، هفته ملی جمعیت و همچنین اهدای عضو ادامه زندگی قبل از شروع بازی اشاره کرد.

همچنین هواداران شعار "تراکتور، تراکتور، ترکلرین افتخاری" سر می‌دادند.

هواداران دقیقه ۲۸ بازی نور فلش گوشی‌هایشان را روشن کردند.

با تعویض رحمان جعفری هواداران اعتراض خود به این بازیکن که ضربه پنالتی را از دست داده بود فریاد زدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین