کد خبر: ۹۰۹۶۴۹
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳

اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت رئیسی و همراهانش

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش اطلاعیه‌ای صادر کرد.
اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت رئیسی و همراهانش
آفتاب‌‌نیوز :

متن اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی شهادت تلخ و جانسوز خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس شورای عالی امنیت ملی، و همراهان را در حادثه سقوط بالگرد، به محضر امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و نائب گرانقدرشان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

شهید بزرگوار، آیت الله رییسی با خدمات صادقانه و بی منت خود از ابتدای انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه شهادت خود، ثابت کرد که «خدمت به مردم و همراهی با آنان را» مهمترین و اصیل‌ترین سرمایه برای بسط و تعمیق امنیت ملی می‌شمرده است.

خدمتگزاران مردم شریف ایران اسلامی در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، توجه همگان را به نکات ذیل جلب می‌نماید:

۱. تداوم تلاش خستگی ناپذیر همه کارگزاران امنیت ملی منطبق بر الگوی خدمت صمیمی، مخلصانه، مجاهدانه و صادقانه و امنیت ملی مردم محور رییس جمهور شهید، مورد اهتمام قرار داشته و خواهد داشت.

۲. پاسداری از مرز‌ها و حوزه‌های امنیت ملی همچنان تحت پایش و مراقبت جدی نهاد‌ها و دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و نیرو‌های مسلح است.

۳. پشتیبانی کلیه نهاد‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، لشگری و کشوری از معاون محترم اول رئیس جمهور به عنوان مدیر قوه مجریه در دوره انتقالی مورد تأکید است.

۴. سیاست‌های سازنده جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، با تأکید بر پیشبرد سیاست همسایگی دولت و در ادامه تلاش‌های وزیر خارجه شهید و عضو مجاهد و فعال شورای عالی امنیت ملی، جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان، همچنان با قوت تداوم خواهد یافت.

۵. روح بلند و خون شهدای حادثه اخیر الهام بخش و دستمایه‌ی انسجام و همگرایی ملی است و رفتار عموم مردم، نخبگان و گروه‌های سیاسی نشان داد که به این سرمایه عظیم به عنوان یکی از اصلی‌ترین مقوّمات امنیت ملی بخوبی وقوف داشته و قدردان آن هست.

۶. حضور یکپارچه، گسترده و فراگیر مردم و مسئولین، گروه‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در مراسم وداع و تشییع رئیس محترم جمهور شهید و سایر شهدای گرانقدر این حادثه، متضمن ثبات و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین