کد خبر: ۹۱۱۴۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۰:۲۳

خزعلی: هرچه منتظر تلفن احمدی‌نژاد ماندم، زنگ نزد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت الله خزعلی در نماز جمعه مشهد از پاسخگو نبودن احمدی نژاد خبر داد.

آیت الله خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری پس از نماز جمعه و قبل از اقامه نماز عصر در جمع نمازگزاران جمعه مشهد از انتخاب اسفندیار رحیم مشایی به عنوان معاون اول رئیس جمهور توسط احمدی نژاد گلایه کرد.

وی که پیش از نماز عصر و بر خلاف برنامه های روتین نماز جمعه با استفاده از میکروفونی که نزد او در صف نماز برده شد بود سخن می‌گفت در آغاز خودش را معرفی کرد و گفت: «من ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری هستم».

وی با اشاره به فتوایی که مرحوم آیت الله گلپایگانی صادر کرده بود که بر خلاف نظر رهبری بود گفت: «اما ایشان به احترام جایگاه ولایت فقیه گفت اگر حکم من زیر سئوال رود اشکالی ندارد اما نباید ولایت فقیه تضعیف شود».

آیت الله خزعلی تصریح کرد: «آنهایی که در اتفاقات پس از انتخابات دارند ولایت فقیه را تضعیف می‌کنند بدانند که این یک گناه نابخشودنی است».

وی افزود: «من در جریان انتخابات هر جا که نشستم از احمدی نژاد تعریف کردم اما انتخاب مشایی یک اشتباه بود».

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کاری که پس از انتصاب مشایی انجام داد اظهار داشت: «من زمانی که شنیدم مشایی انتخاب شده است با احمدی نژاد تماس گرفتم که با ایشان صحبت کنم ولی اطرافیانش گفتند که ایشان در جلسه است، بعدا با شما تماس می گیرند! اما من تا آخر شب هر چه منتظر ماندم کسی با من تماس نگرفت».

وی گفت: «من می‌خواستم بگویم این انتخاب درست نبوده است. من به دلیل اینکه فرزندم اصل ولایت فقیه را تضعیف کرده است با او مخالفت کردم».

وی در پایان گفت: «ما برای موفقیت رئیس جمهور کماکان دعا می‌کنیم و از ایشان می‌خواهیم که اشتباه خود را جبران کند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Italy
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۳
0
0
yeki nist be in marde momen bege,harfe pesareto goosh bede keh mishnasish ,na in [...]!!!adam mitoone enghad sade[...] bashe
ناشناس
|
France
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۵
0
0
آیت الله خزعلی تصریح کرد: «آنهایی که در اتفاقات پس از انتخابات دارند ولایت فقیه را تضعیف می‌کنند بدانند که این یک گناه نابخشودنی است».
[...]
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین