کد خبر: ۹۱۵۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۹

نکونام نماینده مجلس: اگر قاضی بودم موسوی را محاکمه می‌کردم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نایب رییس کمیسیون اصل 90 با بیان اینکه مصاحبه‌ مطبوعاتی اشخاصی که روز گذشته دادگاه آنها پخش شد به روند قانونی نزدیک‌تر است تا پخش محاکمات آنها تصریح کرد: «من موافق پخش این دادگاه نبودم».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، "ابراهیم نکونام" در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه علنی امروز با اشاره به دادگاه روز گذشته برخی چهره‌های سیاسی، گفت: «این افراد از دوستان ما بودند و البته چهره‌های مهمی هم محسوب می‌شوند و خوشحالم که این افراد به مسیر اصلی‌شان برگشتند».

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر شما در خصوص متن کیفرخواست دادگاه روز یکشنبه چیست گفت: «البته همه کیفرخواست قرائت نشد و آنچه قرائت شد تنها تبیین عناوین اتهام بود».

وی با اشاره به دیدار روز گذشته اعضای کمیته ویژه بررسی وضعیت بازداشت‌شدگان اخیر مجلس با برخی بازداشت‌شدگان سیاسی، گفت: «طبق گفته‌ این افراد این چهره‌ها از شرایط خود در زندان راضی بودند و مشکلی نداشتند».

نکونام در خصوص برخی اظهارات مبنی بر برخورد با سران اینگونه قضایا گفت: «من اگر قاضی بودم آقای موسوی را به جرم اینکه مسبب همه این آشوب‌هاست محاکمه می‌کردم».

نکونام با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور در مشهد مبنی بر این‌که وزیر اطلاعات درباره روند اغتشاشات هیچ گزارشی به رییس جمهور نداده است، گفت: «آقای وزیر اطلاعات به صورت مکرر بعد از انتخابات در تلویزیون روند انتخابات و آشوب‌ها را با مردم در میان گذاشت».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۱
0
0
تا امثال تودر این حکومتند وضع کشور بهتر از این نمیشود همان بهتر که تو قاضی نیستی .یعنی دیدن ظاهر ابطحی برایت کافی نبود که بفهمی آنچه میگوید تحت چه شرایطی است.وای بر ما که چون تو قانون گزاری داریم.خاک دو عالم بر سر ما.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۱
0
0
خوبه که امثال مثل شما حداقل قاضی نشدند. واگرنه همه را مجرم میدانستید الا خودتان و خانواده تان. [...]
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین