کد خبر: ۹۱۷۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۳

محسن رضایی: باید نگاه امنیتی به اصحاب رسانه از بین برود

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: محسن رضایی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار تاکید کرد: «باید نگاه امنیتی به اصحاب رسانه از بین برود چرا که خبرنگاری ارتباط تنگاتنگی با مسائل فرهنگی دارد».
 
به گزارش آفتاب، در این پیام آمده است: «اینجانب ضمن تبریک این روز به خبرنگاران عزیز ایران اسلامی، از تلاشهای بی‌منت این عزیزان تقدیر و تشکر می‌نمایم. رشادت و ایثار خبرنگاران در روزهای سخت دفاع مقدس و تلاش شبانه روزی اینان در انعکاس اخبار جبهه و جنگ و دیگر صحنه‌های خطیر نقش آفرینی ملت ایران، امری فراموش ناشدنی است».

رضایی با اشاره به حضور چشمگیر ملت ایران در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حضور موثر خبرنگاران در این عرصه را یکی از عوامل مهم و تعیین کننده در گسترش مردم سالاری دینی دانست.

وی با تاکید بر اینکه "در جمهوری اسلامی ایران خبرنگاری همواره باید به مثابه یک فرصت دیده شود نه تهدید"، افزوده است: «باید نگاه امنیتی به اصحاب رسانه از بین برود چرا که خبرنگاری ارتباط تنگاتنگی با مسائل فرهنگی دارد».

محسن رضایی در پایان این پیام آورده است: «امیدوارم در آستانه ورود به دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران، شرایطی فراهم شود تا حرفه خبرنگاری که در تمام دنیا جزء مشاغل سخت به حساب می‌آید و در ایران مع‌الاسف مغفول مانده است، از قانونی جامع و هماهنگ جهت دسترسی خبرنگاران به حقوق کاری و حرفه‌ای خود برخوردار شود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۷
0
0
آقای رضائی زیاد حرف می زند ولی در عمل صفر، یک روز اینوری است یک روز آنوری.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین