کد خبر: ۹۱۸۳۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۱
از سوی مسئولان پیشین ابومسلم عنوان شد؛

ادعای تبانی دو بازیکن ابومسلم با سپاهان در فصل گذشته

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی جدید تیم فوتبال پیام خراسان رضوی گفت: «مشکل ما این است که مانند ابومسلم پولدار نیستیم».

علی حنطه در مراسم معرفی اعضای جدید باشگاه پیام خراسان افزود: «تمامی اعضای جدید باشگاه با صداقت برای کار آمده‌اند و هیچ کس دنبال پول نبوده است، ما آمده‌ایم که کار کنیم و دوباره پیام را به اوج برسانیم».

وی ادامه داد: «برای فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول تیمی را مهیا کرده‌ایم که صد درصد بومی است اما اگر احتیاج به بازیکن داشته باشیم از خارج از استان و حتی خارج از کشور هم بازیکن خواهیم گرفت و من به همه قول می‌دهم که پیام دوباره به شرایط خوبش خواهد رسید».

وی تصریح کرد: «تا به حال از 600 نفر تست گرفته‌ام و تمام کسانی که پتانسیل بازی کردن برای پیام را داشته‌اند جذب شده‌اند. ما آن قدر پول نداریم که یک بازیکن کلیدی از لیگ‌برتر جذب کنیم و باید با همین بودجه تا آخر فصل مدارا کنیم به همین دلیل اکثر بازیکنان ما از رده سنی امید و جوانان هستند».

سرمربی جدید تیم فوتبال پیام خراسان رضوی خاطرنشان کرد: «به خودم می‌بینم که تیمی را درست کنم که توانایی برد در خارج و داخل خانه را داشته باشد. همه می‌دانیم که لیگ دسته اول کمتر از لیگ برتر نیست و تیم‌هایی در آن بازی می‌کنند که از توانایی مالی بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای امکانات بسیار زیادی است اما پیام همیشه ثابت کرده که در بدترین شرایط هم می‌تواند بهترین نتیجه را بگیرد».

وی با اشاره به سرمربی‌گری‌اش در تیم ابومسلم در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال یادآور شد: «زمانی که در ابومسلم بودم از مدیران این تیم هیچ کس پیدا نمی‌شد که به فکر آن باشد، تیم را در رده شانزدهم و زمانی که با 8 امتیاز از برق شیراز و 10 امتیاز از استقلال اهواز عقب‌تر بود تحویل گرفتم و تا بازی با سپاهان با 4 برد آن را به مکانی بالاتر از این تیم‌ها رساندم که در آن بازی دو تن از بازیکنانم با مدیرعامل و سرمربی تیم سپاهان تبانی کرده بودند تا ابومسلم ببازد اما مدیران ابومسلم آن قدر غرق در چیزهای دیگر بودند که هرگز نتوانستند به فکر تیم خود باشند و ما را از این مشکلات نجات دهند و فکر می‌کردند که با رفتن من می‌توانند تیمشان را نجات دهند».

حنطه در ادامه در خصوص قراردادش با تیم پیام خراسان گفت: «پیش‌نویس این قرارداد نوشته و امضا شده است و تمام صحبت‌هایم را با مدیرعامل تیم انجام داده‌ام و با تصوری که از صلاحی دارم فکر می‌کنم که می‌توانیم با یکدیگر تا آخر فصل به خوبی کار کنیم ضمن این که به دلیل این که صادق هستم ثابت کرده‌ام که توانایی کمک به هر تیمی را دارم».

وی با اشاره به حاشیه‌های پیش آمده برای تیم‌های خراسانی خاطرنشان کرد: «در نزدیک به 40 سالی که این تیم‌ها فعالیت می‌کنند آدم‌های زیادی در آن‌ها رفت و آمد داشتند اما بدترین خصلتی که در ما وجود دارد این است که هر کسی که از سمتی برداشته می‌شود می‌خواهد به آن مکانی که در آن بوده است، آسیب برساند».

وی ادامه داد: «علت اصلی حواشی تیم‌های ما پول نیست بلکه مسایلی است که آقایان خود آن را به وجود می‌آورند زیرا که آن‌ها آدم‌های فوتبالی نیستند. در زمانی که در این تیم‌ها بوده‌ام به عینه دیده‌ام که در اطراف آقایان آدم‌هایی رفت و آمد می‌کنند که به فکر همه چیز هستند غیر از فوتبال و تنها می‌آیند که خیلی زود به شهرت برسند و برای این به جز حاشیه‌سازی کار دیگری نمی‌کنند».

سرمربی جدید تیم فوتبال پیام خراسان رضوی افزود: «زمانی که در ابومسلم بودم با 200 میلیون تومان 16 امتیاز گرفتم و این پول را بین 28 نفر تقسیم کردم اما برخوردهایی که در این تیم با من شد برخوردهای فوتبالی نبود. ما باید برای تیم‌های فوتبال‌مان سازمان فوتبال تشکیل دهیم و اجازه دهیم کسانی که با فوتبال آشنا هستند در راس آن قرار بگیرند و تیم‌های ما را هدایت کنند. ما اگر از آدم‌های فوتبالی استفاده کنیم اسیر این مسایل نخواهیم شد».

یکی از مسوولان پیشین ابومسلم که نخواست نامش فاش شود، گفت که "د.ع" و "س.ب" با تیم سپاهان تبانی کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین