کد خبر: ۹۱۸۳۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۲

پایان مهرماه؛ افتتاح تونل توحید تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح تونل توحید تا پایان مهرماه گفت:‌ «برای راههای دسترسی تونل توحید واحدهای زیادی را خریداری کرده‌‌ایم تا مسیر دسترسی برای شهروندان ایجاد کنیم». 

محمد‌هادی ایازی صبح یکشنبه در نشست خبری ضمن عذرخواهی به دلیل محدودیت‌هایی که برای شهروندان دراحداث پل جوادیه ایجاد شده است، گفت: ‌«اجرای پروژه برای حل مشکلات شهروندان در منطقه جوادیه است و شاید یکی دو سال مشکل ایجاد شود اما پس از این کار مسیر باز و مشکل ترافیک برطرف می‌شود و در دراز مدت شهروندان مشکلی نخواهند داشت».

ایازی خاطر نشان کرد:‌ «هر چند در یک مقطع زمانی مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌شود اما در دراز مدت مشکل برطرف خواهد شد و از رسانه‌ها می‌خواهم کمک کنند تا نسبت به پروژه‌های شهری در شهرداری ایجاد انگیزه شود».

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه زمانبندی شده تونل توحید در آبان سال جاری افتتاح خواهد شد، گفت:‌ «بر اساس گفته شهردار تهران سعی داریم تا این تونل قبل از بازگشایی مدارس افتتاح و آماده بهره‌برداری شود و رمپ‌های پل جوادیه نیز تا پایان تابستان تکمیل می شود».

سخنگوی شهردار تهران درادامه با اشاره به اینکه روزانه 7 هزار تن زباله و 35 هزار تن نخاله ساختمانی در شهر تولید می‌شود، گفت:‌ «برای جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی اقدامات خوبی انجام شده است و شهروندان نیز مکلف هستند تا با یکی از شرکت‌های اداره بازیافت برای انتقال نخاله‌های ساختمانی قرارداد ببندند».

وی در بخش دیگر سخنانش درپاسخ به سوالی مبنی بر نامه شهردار تهران به مقام معظم رهبری درمورد مشکلات تهران با اشاره به اینکه دستگاه‌ها مکلف هستند که مصوبات مجلس شورای اسلامی را که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است اجرا کنند، گفت:‌ «اگر دستگاهی این کار را انجام ندهد، تخلف کرده است».

ایازی گفت:‌ «انتظار ما از دولت این است که موضوعات مربوط به شهر تهران را در اولویت قرار دهد چرا که اداره کلانشهر تهران پیچیدگی‌های زیادی دارد».

سخنگوی شهردار تهران با اشاره به این که در همه جای دنیا هزینه زیر ساخت‌ها بر عهده دولت است یادآور شد:‌ «شهردار تهران گفته است اگر دولت هم کمک نکند ما شهر را اداره می‌کنیم اما این کار هزینه‌هایی را به شهروندان تحمیل می‌کند. امیدواریم با رویکرد جدید دولت دهم مشکلات برطرف شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین