کد خبر: ۹۳۷۳۸
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۹
دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم

موسوی تبریزی: اگر روند فعلی ادامه یابد سیستم اجتماعی از هم می پاشد

باید ضمن كنار گذاشتن غرور و ریاكاری، به گفت‌وگو بپردازیم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس سیاسی: دبیر مجمع محقیقین و مدرسین حوزه علمیه قم با هشدار نسبت به ادامه اختلافات در كشور،ریشه رفع اختلافات را کنار گذاردن غرور و نه تقاظای توبه دانست. 

آیت الله سید حسین موسوی تبریزی در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر ضرورت عدم فرصت سوزی در خشكاندن ریشه مشكلات اخیر اظهار داشت: هر چه خشونت‌ها و درگیری‌های درون خانوادگی ادامه یابد، صف آرایی‌ها در جامعه، سوء استفاده دشمن و سایر مفسده‌های ناشی از ‌آن افزایش خواهد یافت و به همین دلیل باید هرچه زودتر اختلافات را حل كرد، هرچند كه اگز زودتر از این حل می شد‏ بهتر بود. 

وی افزود: برخی می‌گویند، دشمن از اختلافات سوء استفاده می‌كند؛ معلوم است كه این اتفاق می‌افتد، زیرا كار آنان همین است، اما همه ما در داخل باید ضمن كنار گذاشتن غرور و ریاكاری، به گفت‌وگو پرداخته و ریشه مشكلات را بشناسیم، نه اینكه از هم تقاضای توبه كنیم. 

دبیر مجمع محقیقین و مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینكه مقام معظم رهبری هم بر اجرای قانون تاكید كردند، هشدار داد: اگر روند فعلی ادامه یابد سیستم اجتماعی از هم می پاشد و برنامه های اقتصادی هم از پیش نمی‌رود و دشمن نیز علاوه بر پرونده هسته‌ای، بهانه های دیگری همچون حقوق بشر و... می‌یابد. 

موسوی تبریزی در پایان گفت: در صورت ادامه اختلافات در كشور، آمریكا و ایادی آن در منطقه، القاعده و... از شرایط سوء استفاده خواهند كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین