کد خبر: ۹۴۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۱

سه تله‌فیلم جدید در سومین جشنواره اعتیاد و رسانه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس اجتماعی: سه تله‌فیلم كه در نخستین جشنوارۀ فیلم‌های تلویزیونی حضور داشتند، در سومین جشنواره اعتیاد و رسانه نیز شركت كردند. 

تله‌فیلم‌های «تلخون»، «تنگنا»،‌ «خشاب خالی»، سه اثر تلویزیونی كه طی سال‌های 1385 تا 1386 ساخته شده‌اند، به موضوع مواد مخدر و اقدامات نیروی انتظامی در این حوزه پرداخته‌اند. 

فیلم تلخون به كارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌كنندگی مجید مولایی در 92 دقیقه ساخته شده ‌است.
 
بازیگران این تله فیلم، گلچهره سجادیه، عبدالرضا اكبری، نیما رییسی، شاهرخ استخری و سیاوش خیرابی هستند. 

فیلم تلخون به تأثیرات ویران‌گر موادمخدر و دارو‌های روان‌گردان می‌پردازد. در این فیلم چند پسر مدرسه‌ای قرص روان‌گردان مصرف می‌كنند و نیمه‌شب یكی از آن‌ها در میان دست‌های دوستش می‌میرد. تلخون نقش خانواده و همكاری با پلیس در حفظ آرامش و حل مشكلات را نشان دهد. 

«خشاب خالی» اثر مسعود آب‌پرور نیز با بازیگری لاله اسكندری، كیومرث ملك‌مطیعی، محمدرضا داود نژاد، كاوه سماك باشی، شبنم مقدمی، آرش تاج و امیر مهدی‌كیا، یك تله فیلم 90 دقیقه‌ای است كه از شبكه یك پخش شده ‌است. 

این فیلم تلاش‌های نیروی انتظامی در مبارزه با موادمخدر را نشان می‌دهد. در قصۀ خشاب خالی، یك پلیس در راه انهدام یك باند بزرگ قاچاق شهید می‌شود و پس از شهادت او، همسرش كه او نیز پلیس است، راه شوهر شهیدش را ادامه می‌دهد. 

تله فیلم «تنگنا» نیز كه در سومین جشنواره اعتیاد و رسانه شركت كرده است، قصه دو دوست است كه پس از سال‌ها با هم رو‌به‌رو می‌شوند كه یكی پلیس و دیگری هم‌دست قاچاقچیان شده ‌است.
كارگردان این اثر علیرضا بذرافشان و بازیگران آن شهاب حسینی، نیما رییسی، سروش صحت هستند.

 این فیلم در 90 دقیقه و به تهیه‌كنندگی منصور سهراب‌پور ساخته شده است. 

سومین جشنواره اعتیاد و رسانه در بخش‌های مكتوب، دیداری،‌ شنیداری، دیجیتال، انیمیشن، مستند، فیلم كوتاه، سریال و تله تئاتر برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا دهم اسفند به دبیرخانه جشنواره ارسال و جهت كسب اطلاعات بیشتر به سایت www.dchq.ir مراجعه كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین