کد خبر: ۹۵۲۷۷
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۶
موسوی تبریزی:

مجمع محققین به فعالیتش ادامه می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: دبیركل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مجمع همچون گذشته به فعالیت‌ها و برنامه‌های خود ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین موسوی تبریزی با اشاره به این‌كه " شرایط اخیر فضای سیاسی كشور تاثیری در فعالیت‌های مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم نگذاشته است" تاكید كرد: فعالیت‌های این مجمع هیچگاه تعطیل نشده است.

وی برگزاری جلسات هفتگی و برگزاری مراسم روضه و عزاداری در ماه‌های محرم و صفر را از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده در مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم عنوان و خاطرنشان كرد: كارها و برنامه‌های امسال ما نسبت به سال گذشته هیچ تفاوتی نكرده است. كارهای ما مطابق معمول در مسایل مختلف فرهنگی و سیاسی انجام می‌شود و در مواقع خاص هم موضع‌گیری‌های مورد نظر خود را طی اعلامیه‌های ابراز می‌كنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های این مجمع برای سال جدید اظهار كرد: برنامه‌های سال جدید نیز در ادامه برنامه‌های امسال خواهد بود. ما كارهای فرهنگی و فكری خود را تقویت می‌كنیم و به فعالیت‌های دینی، فقهی و فرهنگی اهتمام بیشتری خواهیم ورزید. انتخابات شورای مركزی مجمع نیز هر دو سال یک بار برگزار می‌شود كه بدین ترتیب این انتخابات حدوداً در اواخر سال جدید خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین