کد خبر: ۹۶۴۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۸

به دلیل کامل نبودن مدارک ایران؛ میزبانی جام جهانی فوتسال به ایران نرسید!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عباس ترابیان بعدازظهر امروز(جمعه) در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این خبر افزود: "اوگورا" رئیس ژاپنی کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پایان مسابقات فوتسال باشگاه ای آسیا در اصفهان مستقیما به مقر فدراسیون جهانی فوتبال رفت تا در خصوص انتخاب میزبان مسابقات جام جهانی فوتسال در سال 2012 با مسئولان فدراسیون جهانی فوتسال مذاکره کند.

وی در ادامه افزود: رئیس کمیته فوتسال AFC طی ایمیلی به من اعلام کرد که فدراسیون جهانی فوتبال کشور تایلند را به عنوان میزبان مسابقات جام جهانی انتخاب کرده است. اوگورا در این ایمیل خاطرنشان کرده است که فیفا به دلیل کامل و کافی نبودن مدارک ایران از انتخاب کشورمان به عنوان میزبان مسابقات جام جهانی خودداری کرده است.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال افزود: ازآنجا که کشور چین نیز از درخواست میزبانی مسابقات جام جهانی صرف نظر کرده است فدراسیون جهانی فوتبال تایلند را جهت برگزاری این مسابقات در سال 2012 انتخاب کرده است.

ترابیان تصریح کرد: اوگورا تاکید کرده ایران شایستگی های لازم برای میزبانی مسابقات جهانی را داشته اما به دلیل کافی نبودن مدارک از میزبانی این رویداد مهم باز مانده است.

وی در خاتمه گفت: به گمان من مسائل دیگری در تصمیم فیفا تاثیر گذار بوده و کافی نبودن مدارک به نوعی بهانه است.

فدراسیون فوتبال کشورمان آذرماه سال جاری با ارسال مدارک خود به فدراسیون جهانی خواستار میزبانی مسابقات فوتسال جام جهانی 2012 در ایران شده بود که با این درخواست مخالفت شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۱
0
0
چرا علامت تعجب گذاشتین؟ یعنی این اتفاقها ،کسری مدارک و غیره ذالک تو ایران عجیبه؟استقلال چندسال پیش یادتون رفت؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین