کد خبر: ۹۶۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۴:۰۹
در جمع خبرنگاران در شهر دزفول مطرح شد

محسن رضایی: تلاش مضاعف باید برای پیشرفت انقلاب اسلامی در دستور کار باشد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای کسب موفقیت‌های بزرگ باید تلاش مضاعف را در دستور کار قرار دهیم.

محسن رضایی در دزفول در جمع خبرنگاران بیان کرد: اگر بخواهیم در این مرحله از انقلاب ملتی موفق باشیم باید تلاش خود را چند برابر کنیم و تلاش مضاعف را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به برخی مستندات تاریخی در سال‌های گذشته کشور گفت: دشمنان ایران اسلامی زمانی که نتوانستند ایران را شکست دهند در راستای عدم کسب موفقیت ایران اسلامی گام برداشتند و این امر از دستورالعمل‌‌های دشمن در مقابله با ملت ایران است.

آقای رضایی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مخاطب پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مسئولان نظام هستند گفت: مسئولان نظام اگر تلاش خود را چند برابر کنند باعث می‌شود تا مردم از این امر برای افزایش سطح همت و تلاششان راغب باشند و در راستای فتح قله‌های بلند همت کنند.

وی افزود: یکی از اهداف عالیه پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید بر سخت‌کوشی ملت در کسب موفقیت‌های بیشتر است و این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تلاش مضاعف باید برای پیشرفت انقلاب اسلامی در دستور کار باشد گفت: ملت ایران باید با سخت‌کوشی و تلاش بیشتر در عرصه‌ها پیش رود تا بتوانیم مسیر انقلاب را که تا به امروز با موفقیت پیش رفته‌ایم ادامه دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین