کد خبر: ۹۷۲۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۳:۲۹

آیت‌الله استادی: برخی مسئولان آمار غیرواقعی اعلام می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه موقت قم گفت: اگر مسئولی کاری کند که موجب حرمت شکنی، ایجاد اختلاف و قانون شکنی شود باید فردای قیامت پاسخگو باشد. 

وی با اشاره به سخن یکی از مراجع تقلید در چند روز گذشته، اظهار داشت: اگر کسی در هیأت حاکم بگوید که اگر در گردشگری حدود اسلامی را رعایت کنیم، موجب رکود این در آمد می‌شود، این صحیح نیست، چرا که اگر بناست مسلمان باشیم و جمهوری اسلامی وجود داشته باشد، این هزینه دارد و باید از بعضی درآمد‌ها صرف نظر کنیم.

امام جمعه موقت قم با اشاره به قرار داشتن در هفته سلامت، گفت: وظیفه هر مسلمانی است که نظافت را رعایت کند و باید در نظر داشته باشد که این امر به نفع خود اوست.

وی در ادامه گفت: در کنار توجه به سلامت جسم باید به سلامت قلب هم توجه داشت که این امر بسیار مهمتر از سلامت جسم است؛ بحث سلامت دین در جامعه اسلامی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و این بیشتر وظیفه رسانه‌هاست.

استادی با بیان این که قصد انتقاد از صداوسیما را ندارم، خاطر نشان کرد: آیا رسانه ملی که کانال‌های مختلفی را در اختیار دارد، در کنار این همه تبلیغات درمورد مواد غذائی در زمینه سلامت قلب و روح هم تلاش کرده است؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخابات عراق گفت: انتخابات عراق به هر حال مورد قبول واقع شده است؛ احزاب عراقی هم باید بر اساس منافع ملی و نظر مرجعیت‌شان که نشان داده است از بینش خوبی برخوردار است، هرچه سریعتر دست در دست هم دهند تا یک دولتی، بدون دخالت بعثی‌ها تشکیل شود؛ عراقی‌ها اگر می‌خواهند دوباره تابع بعثی‌ها نشوند، باید تابع مرجعیت شوند.

امام جمعه موقت قم گفت: اسرائیل ۱۰هزار زندانی بی‌گناه را در زندان دارد و دائما فریاد حقوق بشر را دارد؛ یا این که می‌بینیم که آمریکا هر جایی که مانند افغانستان دخالت کرده، ظلم را سرلوحه کار خود قرار داده و او هم دائما ادعای حقوق بشر را دارد.

وی همچنین در پایان یاد و خاطره کسانی که یادبود آنها مصادف با این هفته شده را گرامی داشت، که از آن جمله می‌توان شهید صیاد شیرازی، شهید آوینی، شهید صدر، مرحوم محقق حلی، مرحوم فیض کاشانی، مرحوم حاج احمد نراقی، آیت‌الله صدرالدین صدر و آیت‌الله خوانساری را نام برد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین