کد خبر: ۹۸۷۹۴
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۹
گفت و گوی آفتاب با داریوش قنبری نماینده مجلس:

تداوم تجاوز به جان و مال مردم جامعه را به سمت ناآرامی می‏کشاند

خبرهای زیادی درباره حمله به نمایندگان و نیروهای سیاسی می شنویم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: داریوش قنبری در گفت و گو با خبرنگار آفتاب درخصوص حادثه رخ داده برای وزیر ارتباطات دولت خاتمی اظهارداشت: آنچه اتفاق افتاده باعث نگرانی برای همه مردم در جامعه است.

وی ادامه داد: تجاوز به مال و جان مردم از چندی پیش در کشور آغاز شده و تداوم آن می تواند نگرانی ها را افزایش دهد. خبرهای زیادی از حمله به چهره های سیاسی و یا خبرنگاران رسانه ها و حتی نمایندگان مجلس و دفاتر آنان می شنویم که انتظار ما را از نیروهای انتظامی و امنیتی از جمله اطلاعاتی دو چندان می کند تا با هوشیاری بیشتر جلوی این اقدامات ناشایست گرفته شود.

سخنگوی فراکسیون خط امام(ره) مجلس تصریح کرد: در صورت تدوام اتفاقات رخ داده ، نتیجه ای جز القاء بی قانونی و نا امنی را شاهد نخواهیم بود.

قنبری افزود: دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید از چنین وقایعی پیش‌گیری کنند و با متخلفان و عوامل این حوادث برخورد جدی داشته باشند.

نماینده ایلام گفت: اگر با سهل انگاری از کنار این حوادث عبور شود نگرانی از تکرار آن جدی خواهد بود و احتمال دارد با وقوع مجدد این اقدامات خودسرانه جامعه به سمت تنش و ناآرامی کشیده شود. ناآرامی هایی که تامین کننده منافع هیچ گروه و جریان خاصی نخواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۷
0
0
ای منافق!!!!افتاب؟!!!!!!سایه همنیستی بیچاره!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین