کد خبر: ۹۸۸۸۵
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۱

مسئول بسیج طلاب: تجمع مقابل دفتر نماینده اصلاح‌طلب کار ما بود

لازم باشد عکس العمل شدیدتری نشان می‌دهیم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان با اشاره به تجمع  صورت گرفته در مقابل دفتر نمایندگان اصلاح‌طلب کرمان و جیرفت، تصریح کرد: در جیرفت طلبه‌های بسیجی ما به خاطر دیدار محکوم نماینده این شهر با سران فتنه عکس‌العمل نشان دادند و تجمع اعتراضی روز جمعه در مقابل دفتر نماینده اصلاح‌طلب کرمان نیز کار همین طلبه‌های بسیجی خودجوش بود.

عضو سپاه ثارالله استان کرمان با تمجید از عملکرد بسیج در حوادث پس از انتخابات، گفت: بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمن که پس از انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد، خوب عمل کرد و هنوز هم این نیرو، در برابر هرگونه فتنه، آماده مقابله با فتنه گران و هم پیمانان آنهاست.

حجت الاسلام و المسلمین"حسین سالارهابیلی" مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان، افزود: کسانی که در حوادث پس از انتخابات بی تفاوت بوده و سکوت کردند، در این امتحان جزو مردودین نظام هستند.

وی با بیان اینکه الحمدلله بسیج در این امتحان خوب عمل کرد، گفت: بسیجیان همچنان که در جبهه‌های جنگ تحمیلی خوب درخشیدند در جریان این جنگ نرم نیز جانانه از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.

حجت الاسلام سالار هابیلی، بسیج طلاب و روحانیون را پرچ‌مداران مقابله با جنگ نرمی که به گفته وی هنوز ادامه دارد خواند و تصریح کرد: از آنجا که تمام اقشار جامعه، روحانیت را قبول دارند و بسیج نیز در صف اول دفاع چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم است، باید گفت که بسیج طلاب و روحانیون پرچ‌مداران مقابله با جنگ نرم هستند.

مسئول بسیج طلاب در این استان اشاره کرد و گفت: ما با شروع فتنه‌های پس از انتخابات جلسات متعددی را برگزار و بسیجی‌ها را نسبت به این فتنه آگاه کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین سالار هابیلی افزود: آگاه کردن و خط‌دهی ما نتیجه‌اش همین بود که شد، مقابله بسیجی‌ها با کسانی که در این استان راه‌شان را از مقام معظم رهبری جدا کرده‌اند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان گفت: در جیرفت طلبه‌های بسیجی ما به خاطر دیدار محکوم نماینده این شهر با سران فتنه عکس‌العمل نشان دادند و تجمع اعتراضی روز جمعه در مقابل دفتر نماینده اصلاح‌طلب کرمان نیز کار همین طلبه‌های بسیجی خودجوش بود.

وی افزود: این تنها یک عکس العمل کوچک است و اگر نیاز باشد عکس‌العمل شدیدتری را انجام می‌دهیم.

این عضو سپاه ثارالله استان کرمان معتقد است: کسانی که بخواهند از اقدام به گفته وی محکوم این دو نماینده مجلس در استان کرمان نیز دفاع کنند در مسیر آنها قرار دارند.

حجت الاسلام سالارهابیلی با بیان اینکه"بعضی ها مصاحبه می‌کنند که دستگاه قضایی و امنیتی باید با تجمع کنندگان در مقابل دفاتر این دو نماینده برخورد کند" تصریح کرد: این افراد نیز در مسیر فتنه‌گران قرار دارند، دستگاه قضایی به خاطر رفتن در جلوی یک دفتر و اعتراض کردن چه حکمی می‌خواهد بدهد؟

مسوول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان خاطرنشان کرد: همین بسیجی‌ها به صورت خودجوش دفتر آقای"صانعی" در کرمان را هم بستند و همین‌ها هم نمی‌گذارند هیچ کس به آرمان‌های انقلاب و نظام اهانت و خیانت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۷
0
0
متاسفم که کارشان به جایی رسیده که با صراحت و حتی با افتخار اعلام می کنند که این حرکت خلاف قانون را ما انجام دادیم!
پس مدعی العموم و دادستان کجا هستند؟ قوه قضاییه فقط برای زندانی کردن اصلاح طلبان هستند؟!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین