کد خبر: ۹۱۱۳۷
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۵۹
عصر روز جمعه رخ داد؛

وقوع سانحه در فرودگاه مشهد

دست‌کم 17 نفر در این حادثه کشته شده‌اند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک فروند هواپیمای ایلوشین مسافربری شرکت هواپیمایی آریا در مسیر تهران-مشهد، عصر روز جمعه در هنگام فرود در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد از باند این فرودگاه خارج و دچار سانحه شد. 

بر اساس اظهارات شاهدان عینی چرخ‌های این هواپیما هنگام فرود در فرودگاه مشهد آتش گرفته و از باند فرودگاه منحرف شده و با دیواره‌ای در منطقه طرق برخورد کرد. همچنین بر اساس اخبار رسیده، كابین این هواپیما دچار آتش سوزی شده است.

مدیرکل فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در گفتگو با مهر گفت: «این هواپیما در هنگام فرود در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد از باند این فرودگاه خارج و دچار سانحه شده است».

اسماعیلی افزود: «هرگونه اطلاعات بیشتر در باره این خبر را از سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کنید. هنوز از تعداد کشته شدگان این سانحه هوایی اطلاعات در دسترس نیست».

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری در گفتگوی کوتاه با مهر از هر گونه اظهارنظر درباره این سانحه هوایی خودداری کرد. 

در عین حال معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان رضوی به خبرگزاری دولت گفت: «بر اثر سانحه و آتش سوزی هواپیمای مسافری تهران - مشهد متعلق به شرکت هواپیمایی آریا تا ساعت 20، تعداد 17 نفر کشته و 19 نفر مجروح شدند».

قهرمان رشید، افزود: «تمام کشته ها و زخمی‌ها و مسافران این سانحه هوایی از هواپیما تخلیه شده‌اند و آتش سوزی به طور کامل مهار شده است».
 
وی ادامه داد: «این هواپیما از نوع ایلوشین است و تمام 153 مسافران آن در حال حاضر از هواپیما تخلیه شده‌اند».


گفتنی است، نه روز قبل نیز یک فروند هواپیمای توپولف مسافری شرکت هواپیمایی کاسپین به شماره پرواز 7908 در مسیر هوایی تهران- ایروان 16 دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در حوالی شهر قزوین دچار سانحه شد و سقوط کرد. در این سانحه تمام مسافران آن کشته شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۲
0
0
ایکاش حالا که این دولت برای جان ما ارزش قائل نیست خودمان بفکر جانمان باشیم واستفاده از این هواپیما های فرسوده را تحریم کنیم .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۲
0
0
16 کشته
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین