کد خبر: ۸۴۰۸۱
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۸۷ - ۲۳:۲۷

فایل صوتی سخنرانی توهین‌آمیز رسایی در مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده تهران که از فهرست حامیان دولت به مجلس راه‌یافته است، روز یکشنبه در نطق میان‌دستور خود به انتقاد شید از سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور سابق ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، این انتقادات که در برخی موارد به توهین نزدیک‌تر بود، اعتراض بسیاری از نمایندگان مجلس، به خصوص نمایندگان فراکسیون اقلیلت مجلس را برانگیخت، به گونه‌ای که به دلیل همین اعتراض‌ها جو مجلس برای دقایقی متشنج شد.


فایل صوتی نطق توهین‌آمیز حمید رسایی درباره سید محمد خاتمی (کلیک کنید)
متن کامل نطق توهین‌آمیز حمید رسایی درباره سید محمد خاتمی (کلیک کنید)

رسایی در بخشی از سخنان خود خطاب به خاتمی گفته بود: «برادر من! کاندیدا می‌شوید یا نه، نمی‌دانم. هرچند از‌این ادبیات رایحه تخریب و کاندیداتوری به مشام می‌رسد، و من نیز‌ امیدوارم کاندیدا شوید و همه دوستانتان را به یاری بطلبید و خود را در برابر آزمون انتخاب مردم قرار دهید تا ببینید مردم کدام چشم را انتخاب می‌کنند‌، چشم پف کرده و سرخ شده شما را که به اقرار مسئول دفترتان برای تماشای فوتبال دو تیم خارجی تا نیمه شب بیدار مانده یا چشمان قرمز و خسته دولتی را که برای حل مشکلات مردم محروم در‌این استان و آن استان تا نیمه شب بیدار مانده، ‌اما شما را به خدا قسم اگر می‌خواهید به میدان بیایید، مقاومت و ‌ایثار و شهادت و دین باوری را دست‌مایه سیاست‌بازی‌تان قرار ندهید که پیش از‌این بر آزادی و اصلاحات و جامعه مدنی دست گذاشتید و عاقبت آنها را دیدیم‌، ما را به خیر شما ‌امید نیست‌، شر مرسانید».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
4
4
از اقای خاتمی وحشت دارند که اینگونه دست و پا میزنند و توهین میکنند و مطمئن هستند که در صورت حضور سید ، انها باید کاسه کوزه شان را جمع کنند . کاش سید بیاید تا اینان بقول خودشان در برابر آزمون ملت قرار گیرند تا بدانند اقبال ملت به کیست (اگر انتخابات آزاد باشد)
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۵
0
1
بسم الله. 1- در متن مي گوييد به توهين نزديك تر است . در تيتر ها مي گوييد توهين است. خودتان هنوز تصميم خودتان را گرفته ايد؟ 2-كسي صورتش كثيف است. كسي ديگر به او مي گويد. كسي اگر با صورتي كثيف به ميهماني بيايد زشت است . اما حالا كه آمده . اگر كسي به او بر بدهد و بصراحت زشتي ها را نشان دهد توهين كرده ؟ 3- درقسمتي كه به زعم شما توهين آميز بوده و برجسته سازي شده مشخص است كه با اظهارات ابطحي استناد شده و همه مي دانيم اين استناد صحيح است و به متن آشكار وبلاگ ابطي مستند است. چه كسي بالاخره توهين كرده . گوينده اول يا فرد نقل قول كننده ؟ 4- آقايي كه مي خواهد برود نماينده مجلس در حال انتقاد صريح را كتك بزند رفتارش موهن است يا گوينده اين نقد صريح؟ 5- آقاي يوسف نژاد يادش باشد امام (ره) با ادبياتي بسي صريح تر با روحانيوني كه مضر به حال اسلام مي دانست رفتار كرد. چه ادعاي كجي !‌روحاني با روحاني اينگونه سن نمي گويد ! يعني فقط مشكل لباس بود؟ خب به كسي كه با زن هاي مردم دست مي دهد برويد صحبت كنيد لباس روحانيت را در بياورد. عمده طرفدارانش هم كه به دين بعنوان عامل اتخاب او نكاه نمي كنند. نگران چيست ؟ مردم فريبي درست نيست. جواب هم نمي دهد.
ناشناس
|
-
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۷
0
0
ایشان بهتر است از عملکرد درخشان دولتشان دفاع کنند که در این سه سال تمامی فرصت های اقتصادی و سیاسی را به تهدید بدل کرد. از یک میلیارد دلار مازاد فروش نفت که دولت بدون اجازه راهیافتگانی که سنگ مردم را به سینه میزنند، به حساب واریز نکرده صحبت کنند. ایشان خود برای انقلاب چه کرده اند که تمامی انقلابیون قدیمی را منافق میخوانند؟ از این بگویند که این افرادی که منافق میخوانند اگر امروز بنابر وظیفه و درک روزشان عمل نمیکردند، آیا تبدیل به قدرتمندترین سیاستمداران ایران نمی شدند. ولی اکنون شجاعانه قرار گرفتن در گروهی را برگزیده اند که هر روز محدودتر از قبل میشود. آیا این عاشق سینه چاک راهیافته به مجلس یا بسیاری دیگر که اکنون در مجلس حضور دارند، جرأت شنا بر خلاف جریان آب را در خود می بینند و اگر می بینند چگونه است که با انواع انحرافات دولت متبوعشان در این مدت کنار آمده اند یا از دخالت زود هنگام نظامیان در انتخابات ریاست جمهوری دم نمی زنند.
دلایل ایشان در عمل سست، کلامشان دشنام آلود و رفتارشان توأم با فرصت طلبی است.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
2
1
جناب رسايي بداننداگر اجازه حضور آقاي خاتمي داده شود همانند سالهاي 80و84 كه تمام اهرمهاي قدرت با توزيع شب نامه هاي آنچناني وبوقهاي رسانه اي با مطرح كردن رقيبان ايشان وحتي نشان دادن عكس پشت ميله هاي زندان طاغوت از رقيب ايشان در شب قبل از راي گيري نتوانستند راي مردم را عوض كنند بازهم مردم سيد را انتخاب مي كنند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین