کد خبر: ۱۱۷۷۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۸

کرایه‌ها از امروز افزایش می‌یابد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمودی اعلام کرد که نرخ کرایه تاکسی‌ها و آژانس‌ها از امروز بر اساس ابلاغیه وزارت کشور افزایش می‌یابد. 

محمدرضا محمودی معاون عمرانی استاندار تهران در با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها و آژانس‌ها پس از آغاز اصلاح قیمت حامل‌های انرژی در راستای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، اظهار داشت: در اجرای هر چه بهتر قانون هدفمندی یارانه‌ها و با توجه به اینکه تاکسی‌داران و آژانس‌داران شهرها متقاضی افزایش نرخ بودند و همچنین با توجه به اینکه نرخ بنزین افزایش پیدا کرده، وزارت کشور ابلاغ کرد که تمام تاکسی‌ها و آژانس‌داران در شهرهای‌های استان تهران و شهر تهران از امروز می‌توانند حداکثر سقف مجازی را که از سوی این وزارتخانه برای افزایش نرخ کرایه‌ها ابلاغ شده بود را اعمال کنند. 

وی افزود: بر این اساس تمام تاکسی‌ها و آژانس‌ها در داخل شهر تهران حداکثر 15 درصد مجاز به افزایش نرخ کرایه هستند و سایر شهرهای‌ استان تهران نیز حداکثر 20 درصد می‌توانند افزایش نرخ کرایه داشته باشند. 

معاون عمرانی استاندار تهران در ادامه این گفت‌وگو با ذکر این نکته که این نرخ‌ها به فرمانداری‌های ابلاغ شده، توضیح داد: فرمانداری‌ها موظفند که بر حسن اجرای این دستورالعمل کنترل داشته باشند. 

به گفته وی، از امروز پنج‌شنبه 9 دی‌ماه 1388 نرخ کرایه تمام تاکسی‌ها و آژانس‌های شهر تهران با توجه به ابلاغیه وزارت کشور افزایش خواهد یافت. 

محمدرضا محمودی در پایان تصریح کرد: مردم عزیز هم توجه داشته باشند که اگر چنانچه مشاهده کردند نرخ کرایه در خط یا مسیری و یا کرایه‌ آژانسی بیشتر از میزان ابلاغ شده افزایش یافته، می‌توانند در شهر تهران با تلفن‌های 124 و 1888 و در سایر شهرستان‌های استان تهران با تلفن 124 و همچنین تلفن‌های فرمانداری‌های استان تهران تماس بگیرند و شمار تاکسی و آژانس مربوطه را اعلام کنند و مطمئن باشند که اعمال قانون خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین