کد خبر: ۱۳۵۰۸۶
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱

پروین: سردار رویانیان یک مقدار ورزشی است

من 32 جام آوردم، کاشانی 3 جام!/ استیلی می‌ماند اما نمی‌توانم شق‌القمر کنم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی پروین که صبح امروز چهارشنبه در محل تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرده بود ضمن بین مطلب فوق گفت: مردم توقع زیادی دارند و اگر ببازیم ناراحت می‌شوند. دل‌مان نمی‌خواهد ناراحتی مردم را ببینیم.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم شق‌القمر کنم. آمده‌ام یک گوشه کار بگیرم و دل مردم را خوش کنم. کادر فنی و بازیکنان هم باید برای رسیدن به این هدف تلاش کنند.

پروین در مورد حضور رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ‌سردار پرونده موفقی را دارد. شما نگاه کنید که ایشان در گذشته موفق بوده است. البته یک مقدار هم ورزشی است اما اگر مدیریتش پشت ما باشد کافی است.

وی در پاسخ به سئوال طنز یکی از خبرنگاران که با حضور سردار مشکلات سوخت و بنزین بازیکنان برطرف می‌شود گفت:‌ از این حرف‌ها نزنید و تنها بحث فنی کنید.

پروین در پاسخ به خبرنگار مهر که آیا در مسایل فنی هم دخالت می‌کند؟، اظهار داشت: انشاء الله دخالت می‌کنیم اما این را بگویم که حمید استیلی با قدرت کارش را ادامه می‌دهد و وقتی دو تا برد بیاوریم مشکلات همه برطرف می‌شود.

وی در مورد اینکه در نشست شب گذشته هیئت مدیره چه مسایلی مطرح شد؟، خاطرنشان کرد: وقت نبود زیرا بعد از ما هیئت‌مدیره استقلال به جلسه رفتند. قرار است امروز به‌طور کامل در این خصوص صحبت کنیم.

وی در مورد این که اگر استیلی این دو برد را نیاورد عوض خواهد شد، گفت: ‌فعلاً به این فکر باشید که تیم پیروز شود و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. الان وقت این حرف‌ها نیست.

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با تبریک به کاشانی به خاطر زحماتی که در این تیم کشید و سه جام برای پرسپولیس آورد، اظهار داشت: آقای کاشانی داشت از لحاظ افتخارات به من نزدیک می‌شد. البته من 32 جام آوردم و او 3 تا جام آورد. در این شرایط هم باید به او خسته نباشید بگوییم.

وی با بیان اینکه به عشق هواداران و مردم به پرسپولیس برگشته است در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که سمتش دقیقاً در این باشگاه چیست، خاطرنشان کرد: من هیچ‌کاره‌ام و فقط آمدم به پرسپولیس کمک کنم تا مردم خوشحال شوند.

پروین در پایان در پاسخ به این سئوال که محمد پروین پسرش در نیم فصل به پرسپولیس می‌آید؟، گفت: این صحبت‌ها را نکنید. محمد باید یکجا بازی کند 10 یا 20 گل بزند تا خود باشگاه پرسپولیس برود و این بازیکن را جذب کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین