کد خبر: ۹۶۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۲

گرد و غبار شديد خوزستان را فرا گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: گرد و غبار شديد دقايقي پيش استان خوزستان را فرا گرفت و همين امر باعث كاهش ديد در برخي از شهرهاي خوزستان تا كمتر از 500 متر شده است.

بر اساس اين گزارش كاهش ديد در برخي از شهرهاي شمالي استان خوزستان تا مرز 450 متر رسيده است و اين امر باعث شده تا مشكلاتي براي مهمانان نوروزي به وجود آيد.

گرد و خاك در هواي استان خوزستان به قدري است كه رانندگي براي مهمانان نوروزي به سختي انجام مي‌شود و در كنار برخي از محورهاي اصلي اتومبيل‌هاي مهمانان نوروزي به دليل كاهش ديد توقف كرده‌اند.

رئيس مركز پيش‌بيني هواشناسي استان خوزستان اظهار داشت: گرد و خاك موجود در هواي استان از ساعتي پيش ايجاد شده و با تندبادهاي موجود در استان تشديد مي‌شود.

بهرام جنتي با اشاره به علت ايجاد اين گرد و خاك در هواي استان گفت: در برخي از شهرهاي خوزستان كه بارندگي به صورت كم بوده است تندبادهاي وزيده شده باعث ايجاد گرد و خاك در هواي استان و كاهش شديد ديد شده است.

وي با اشاره به جديدترين نقشه‌هاي پيش‌بيني هوا در استان خوزستان گفت: تندبادهايي كه از ساعت گذشته در هواي استان خوزستان وزيدن گرفته است تا پايان وقت امروز ادامه خواهد داشت و ميزان رطوبت در هواي استان باعث كاهش ميزان گرد و خاك در استان مي‌شود.

رئيس مركز پيش‌بيني هواي استان خوزستان تاكيد كرد: سامانه ناپايدار موجود در هواي استان خوزستان تا پايان وقت امروز از استان خوزستان خارج مي‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین