کد خبر: ۱۸۴۲۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۶
گزارش تمرین پرسپولیس

ناراحتی پرسپولیسی‌ها از فتح‌الله‌زاده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تمرین تیم پرسپولیس از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه درفشی‌فر پشت در‌های بسته برگزار شد. در این تمرین حدود ۱۰۰ هوادار حضور داشتند و با شعارهایی حمایت خود را از محمد رویانیان برای ماندن در پرسپولیس اعلام کردند. هواداران پرسپولیس شعار می‌دادند «عباسی یادت باشه سردار باید باشه» آنها با این شعارها از وزیر ورزش می‌خواستند تا با استعفای رویانیان مخالفت کند.

* علی کریمی که از ساعت ۱۱ در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشت، ابتدا وزنه سبک زد، سپس به فیزیوتراپی پرداخت و پس از اندکی استراحت مجددا در نوبت دوم تمرینات خود را با فیزیوتراپی دنبال کرد. به این بازیکن به دلیل وضعیت بدش اجازه دویدن و حتی به صورت آرام داده نشد.

* مهدی مهدوی‌کیا نیز از ساعت ۱۲ امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشت و زیر نظر علیپور فیزیوتراپ تیم به کارهای تعادلی، دوچرخه و تقویتی برای مچ پایش پرداخت.

* مارکار آقاجانیان و دستیاران کی‌روش میهمان ویژه تمرین امروز پرسپولیس بودند. آنها از وضعیت کریمی پس از دقایقی صحبت با او ابراز رضایت کردند و دقایقی با گل‌محمدی درباره پرسپولیس به گفت‌وگو پرداختند.

* همایون بهزادی نیز میهمان ویژه تمرین امروز بود که با تدبیر شیرینی سرپرست تیم در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد. صحبت‌ها و راهنمایی‌های او به بازیکنان جالب بود.

* برای داود کاشانی تدارکات پرسپولیس، مارکو پروویچ و روح‌الله سیف‌اللهی با گرفتن کیک در تمرین امروز برگزار شد.

* بازیکنان تیم پرسپولیس در تمرین امروز از صحبت‌های فتح‌الله‌زاده در برنامه شب گذشته ۹۰ که اعلام کرده بود پرسپولیس مشکل مالی ندارد و استقلال مشکل دارد انتقادهایی کردند. یکی از بازیکنان گفت: ۱۰ روز به دربی مانده و معلوم است مدیرعامل استقلال می‌خواهد فشار را از روی تیم خود بردارد و به پرسپولیس منتقل کند، مگر استقلالی‌ها ۲ ورزشگاه نگرفتند تا از آن درآمد داشته باشند، اگر می‌گویند پول نداریم چطور این همه بازیکن خوب و کادر فنی خوب را جمع کرده‌اند، و حتی ۱۲ بازیکن خود را از فصل قبل نگه داشتند. سپس بازیکن دیگر اعلام کرد که مراقب باشید در آستانه دربی‌ برخی‌ها به دنبال این هستند که پرسپولیس را وارد حواشی کنند.

به گزارش فارس،در پایان استعفای رویانیان سوژه اصلی بازیکنان بود، به همین دلیل برخی بازیکنان با رویانیان به صورت تلفنی به گفت‌وگو پرداختند و برخی به تلفن خاموش او روبرو شدند. البته گل‌محمدی مذاکره‌ای با رویانیان در خصوص اتفاقات امروز داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
1
0
بابا فتل داره می بینه تیمش در آستانه ی شیشششش تایی شدنه داره بهونه میاره
بی چاره ها خخخخخخخخخ
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
1
0
حالا میبینید که امسال استقالال 7 گل به پرسپولیس میزنه بعد سوراخ سوراخ میشید....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
1
0
حالا ببینید که امسال استقلال 7 گل به پرسپولیس میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
1
0
بابا بسه استقلالیها خسته نشدین شما خیلی مونده به گرد پای پرسپولیس برسین چه برسه 6 تا بزنید مگر تو خواب اونم باید سهراب بختیاری زاده ببینه.....................هاها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
1
0
خخخخخخخخخخ
عجب جوکی من که مردم از خنده
بابا استقی خیلی مونده به رکورد های ما برسین
دسته سومی ها
شیشششش تایی ها
خخخخخخخخ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین