کد خبر: ۱۷۱۹۹۶
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۹

بحران کاغذ صفحات روزنامه جمهوری اسلامی را نصف کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بحران کاغذ، تعداد صفحات روزنامه جمهوری اسلامی را نصف کرد.

این روزنامه امروز نوشت: با پوزش از خوانندگان گرامی روزنامه که امروز روزنامه جمهوری اسلامی را در 8 صفحه دریافت می‌نمایند، لازم می‌دانیم به اطلاع برسانیم افزایش بی‌مهار قیمت کاغذ، عدم تولید کاغذ روزنامه در داخل و مشکلات واردات کاغذ به کشور، عواملی هستند که موجب بروز بحران کاغذ مطبوعات شده‌اند و همین امر ما را نیز وادار کرده به تدابیری که یکی از آنها کاهش صفحات روزنامه در روزهای پنجشنبه می‌باشد، روی آوریم.

با این تدابیر تلاش می‌کنیم انتشار روزنامه ادامه یابد ولی قطعاً برای دراز مدت حتی به همین تدابیر نیز نمی‌توان امید داشت و مسئولان فرهنگی و اقتصادی و صنعتی کشور باید برای حل مشکلات و پایان دادن به بحران کاغذ اقدامی جدی نمایند.

روشن است که کاهش صفحات روزنامه، محدودیت‌هائی را نیز برای تحریریه پدید می‌آورد که خود ما به آن راضی نیستیم. بنابر این، ما دست اندرکاران روزنامه نیز با شما خوانندگان گرامی در عدم رضایت نسبت به این پیشامد همفکر و همصدا هستیم اما درحال حاضر چاره‌ای جز این اقدام نداریم. ما با تشریح مشکلات مطبوعات در زمینه کاغذ، آنچه را که لازم بود به گوش متولیان امر برسانیم رسانده ایم.

شاید روزنامه‌های دولتی با چنین مشکلی مواجه نباشند، اما روزنامه جمهوری اسلامی و سایر روزنامه‌های غیردولتی اکنون با بحران کاغذ دست و پنجه نرم می‌کنند و منتظر حل مشکلات توسط مسئولان هستند. امید آنکه هرچه زودتر مشکل کاغذ حل شود و روی آوردن به کاهش اجباری صفحات نیز منتفی گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
0
0
چاپ هم نشد نشد چون 8 صفحه ش هم زياده!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین