کد خبر: ۸۷۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۷
درفاصله سه روز تا دیدار برگشت؛

حریف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کنار کشید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال الشارجه امارات به دلیل تمرکز بر روی رقابت‌های داخلی و جلوگیری از سقوط به دسته دوم رقابت‌های لیگ امارات، از ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار کشید. 

بنا بر اعلام برخی منابع اماراتی تیم فوتبال الشارجه حاضر به ادامه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیست. این باشگاه در نامه‌ای خطاب به فدراسیون فوتبال امارات نوشته است: «ما تصمیم داریم به دلیل مشکلاتی که در تیم‌مان داریم و از ترس اینکه به دسته دوم سقوط کنیم به حضور خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان پایان دهیم».

برپایه این گزارش، در ادامه این نامه آمده است: «امیدواریم که کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط ما را درک کند چرا که ما هیچ گونه امیدی به صعود از گروه خود نداریم».

الشارجه فصل گذشته پس از اینکه در رقابت‌های فوتبال باشگاهی امارات چهارم شد به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. این تیم در حال حاضر در جدول 12 تیمی فوتبال امارات در رده دهم قراردارد.

فدراسیون فوتبال امارات و کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز به درخواست الشارجه پاسخی نداده‌اند. کمیته اجرایی « AFC » برای پاسخ مثبت به درخواست تیم اماراتی باید مسائلی از قبیل حامیان مالی و حق پخش تلویزیونی را درنظر بگیرد.

الشارجه در گروه دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس ایران، الغرافه قطر و الشباب عربستان همگروه است.

این تیم در دیدار رفت که در ورزشگاه آزادی برگزار شد با 3 گل بازی را به تیم فوتبال پرسپولیس واگذار کرد. قرار است دیدار برگشت این دو تیم روز چهارشنبه هفته جاری در شارجه امارات برگزار شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین