کد خبر: ۷۳۲۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۷ - ۲۲:۱۷
پس از استقلال نوبت پرسپولیس شد؛

استقلال اهواز: 4 ؛ پرسپولیس: 1

افشین قطبی: نمی دانم باید با این تیم چه کار کنم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار از روز نخست رقابت های هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر برابر استقلال اهواز متحمل شکستی سنگین شد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزش آفتاب، در آخرین دیدار برگزار شده از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم فوتبال استقلال اهواز موفق شد در ورزشگاه خانگی با نتیجه چهار بر یک برابر پرسپولیس تهران به پیروزی دست یافت.

بر پایه این گزارش، در این دیدار که با قضاوت محسن قهرمانی و در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، روح الله بیگدلی(40)، مصطفی بیژنی(49)، رضا طاهری (65) و محمد فعال (2+90) گل های برتری استقلال اهواز را به ثمر رساندند و تنها گل تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 93 توسط فرزاد آشوبی به ثمر رسید.

همچنین در دقیقه 51 این دیدار و پس از خطای مصطفی حقی پور روی حسین کعبی و حرکت غیر ورزشی این بازیکن، محسن قهرمانی هر دوی این بازیکنان را از زمین مسابقه اخراج کرد.

افشین قطبی پس از شکست 4 بر یک مقابل استقلال اهواز با انتقاد از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد : «نمی دانم باید با این تیم چه کار کنم».

وی بازی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس را غیر قابل قبول دانست و افزود: «بازیکنان پرسپولیس بی روحیه و بی اگیزه ظاهر شدند».

حاشیه، بیشتر از متن
دیدار امروز دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس تهران، حاشیه‌های فراوانی به همراه داشت. در ابتدای بازی، و در حالی‌که تنها شش دقیقه از شروع آن گذشته‌ و ورزشگاه ‏20‏ هزارنفری تختی اهواز نیز بیش از ظرفیت پر شده‌بود، جمعیت مشتاق که موفق به ورود به ورزشگاه نشده بودند، با هجوم به درب اصلی تلاش کردند وارد ورزشگاه شوند که یکی از ماموران انتظامی ناچار به استفاده از گاز اشک آور شد‏.‏

پرتاب گاز اشک آور، موجب شد تا اثرات گاز به میدان بازی نیز کشانده شود و بازیکنان، نیمکت نشینان و داور مسابقه نیز بدلیل استنشاق این گاز دچار مشکل شده و مجبور به شستن صورت و چشم‌های خود شوند‏.‏

پس از گذشت حدود 6 دقیقه از این حادثه و عادی شدن اوضاع، داور دستور به ادامه بازی داد.‏


خبرگزاری فارس نیز گزارش داد، در پایان مسابقه تیم‌های فوتبال پرسپولس تهران و استقلال اهواز، در رختکن تیم پرسپولیس درگیری رخ داده‌است.


براساس این گزارش، در حالی که در پایان مسابقه از حضور خبرنگاران در رختکن پرسپولیس ممانعت شد، صدای درگیری در رختکن پرسپولیس به گوش رسید.


* ورزشگاه تختی اهواز قبل از شروع مسابقه بیش از 25 هزار تماشاگر متعصب در خود جای داده و تعدادی زیادی از هواداران بیرون از ورزشگاه ماندند و به دلیل عدم وجود فضای کافی پشت درهای بسته مانده و نتوانستند وارد ورزشگاه شوند. 

* با وجود دمای 34 درجه‌ای و ازدحام زیاد تماشاگران، آب ورزشگاه تختی اهواز قطع بود و ساعت‌ها برای تماشاگران مشکل ساز شد، تا اینکه در اواخر مسابقه با مساعدت مسئولان این مشکل بر طرف شد و حاضرین در ورزشگاه به دلیل تشنگی فراوان برای رفع عطش خود به سمت شیرهای آب حمله ور شدند.

با این پیروزی شاگردان مجید جلالی 40 امتیازی شدند و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم پاس همدان به رده چهارم جدول رده بندی صعود کردند. پرسپولیس هم با 42 امتیاز قبلی به رده سوم جدول سقوط کرد.

نتایج سایر دیدارها:
ابومسلم: 1 ؛ ذوب آهن: 2
صباباتری: 1 ؛ مس 0
پيکان: 2 ؛ پاس: 3
برق: 2 ؛ شيرين فراز: 2
پگاه: 4 ؛ استقلال: 1
راه آهن: 1 ؛ مقاومت: 0

جدول رده بندی:
1- سپاهان 46 امتیاز
2- صباباتری 45 امتیاز
3- پرسپولیس 42 امتیاز
4 - استقلال اهواز 40 امتیاز
.................................................................
15- پیکان تهران 30 امتیاز
16- صنعت نفت آبادان 27 امتیاز( یک بازی کمتر)
17- پگاه گیلان 26 امتیاز
18- شیرین فراز کرمانشاه 20 امتیاز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین