کد خبر: ۶۰۰۳۲
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۳
در اعتراض به انتصاب استاندار جدید انجام شد:

استعفای نمایندگان هرمزگان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «شهریار مشیری» نماینده بندرعباس از استعفای 5 نماینده استان هرمزگان در اعتراض به انتصاب استاندار جدید هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، وی در حاشیه جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: نمایندگان استان از انتصاب استاندار جدید بی‌خبر بوده‌اند و در این زمینه هیچ‌گونه گفت‌وگویی با نمایندگان استان صورت نگرفته است.

محمد آشوری نماینده بندرعباس، سیدعبدالله حسینی نماینده بندرلنگه، علی دیرباز نماینده بندرعباس، شهریار مشیری نماینده بندرعباس و علی‌ معلمی نماینده میناب 5 نماینده استان هرمزگان هستند که استعفا کرده‌اند. وی گفت: استاندار جدید از مسئولان قبلی شهرداری تهران بوده و حالا هم 5 نفر دیگر را از شهرداری تهران به مجلس بیاورند تا عدم حضور ما را جبران کند. این 5 نماینده صبح سه‌شنبه از ورود به جلسه علنی مجلس خودداری کردند.

اظهارات نماینده بندرلنگه
همچنین، «سیدعبدالله حسینی» نماینده بندرلنگه در اعتراض به عدم هماهنگی و اطلاع با نمایندگان استان هرمزگان برای انتخاب استاندار جدید این استان گفت: ما دیرتر از مردم و از رسانه‌ها خبر انتصاب استاندار جدید را شنیدیم.

وی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران پارلمانی افزود: در همه دولت‌ها وزیر کشور برای انتخاب استاندار هر استان با مجمع نمایندگان آن استان تشکیل جلسه می‌داد و پیش از اعلام استاندار جدید با نمایندگان مشورت می‌کرد.

حسینی افزود: به نظر می‌رسد خود وزیر کشور و معاون پارلمانی او هم از انتصاب استاندار جدید بی‌خبر بوده‌اند. 

وی گفت: دولت با این اقدام نشان داد که نمی‌خواهد با نمایندگان مشورتی داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین