کد خبر: ۸۴۸۱۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ - ۲۱:۳۷
انگار علی کریمی حق داشت

پیراهن پرسپولیس، آل‌اسپورت کاری از تولیدی حصاری!

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب- مهدی جاویدی: روزی که علی کریمی به حاشیه‌‌دار شدن آوردن مربی خارجی از اینجا و آنجا معترض شد به نکته‌ای اشاره کرد که شاید کمتر کسی سراغ آن را گرفت. هشتِ پرسپولیسی‌ها مدعی بود بازیکنان این تیم، یک دست لباس درست و حسابی ندارند و بعد مسئولان دنبال مربی خارجی می‌گردند. 

تلالو آرم شرکت تولیدی آلمانی «آل‌اسپورت» با آن برند معروفش بر روی پیراهن سرخپوشان و تمام دفترچه و تشکیلاتی که به همراه یک دست پیراهن می‌دهد این شائبه را به ذهن متبادر می‌کرد که حالا کریمی ناراحت بوده و خواسته یک چیزی بگوید تا در آن ترافیک ورود دلالان، مربی باشگاه را به خودش بیاورد اما غافل از اینکه جادوگر عین واقعیت را گفته بود. 

موضوع آنجا جالب می‌شود که بدانید در اصل ماجرا تنها پیراهن‌های بازی پرسپولیسی‌ها از تولیدی «آل‌اسپورت» تهیه شده و مابقی لباس‌های تمرینی یک کپی تقلبی کاملاً ماهرانه از این شرکت آلمانی است. 

به گفته بازیکنان پرسپولیس تولیدی «حصاری» مبتکر این کار بوده و حاضر شده حالا که همه تیم‌ها به جهت چشم‌ و هم‌چشمی «آل‌اسپورت» را انتخاب می‌کنند جنس شبیه‌سازی شده آن را به پرسپولیس بفروشد. این لباس، اول از همه قیمتش چیزی نزدیک به نصف جنس اصلی «آل‌اسپورت» است و دوم اینکه چنان مارک تولیدی مادر را به خوبی کپی‌برداری کرده که تا یک دست آن را نشویید متوجه کیفیت و تفاوت فاحشش با جنس اصلی نخواهید شد. 

اگر پرسپولیسی‌ها خواستند تکذیب کنند نیم‌نگاهی به لبه برگشته یقه لباس «آل‌اسپورت» تمرینی حسین بادامکی و مازیار زارع بیاندازند شاید متوجه شدند که علی کریمی آن موقع به رسانه‌ها دروغ نگفته است.

 ذکر این نکته هم الزامی است که ما گناه کسی را به دوش نمی‌کشیم اما وقتی برای پرسپولیس چنین اتفاقی رخ می‌دهد باید به لباس‌های تیم‌های پایین جدولی هم که چند وقتی است «آل‌اسپورت» به تن می‌کنند شک کرد، البته خداوند داناتر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین