کد خبر: ۱۳۲۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۲

مجلس بدنبال تعطیلی شنبه به جای پنج‌شنبه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن كوهكن‌ریزی نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی‌، با بیان اینكه بحث افزایش و تغییر تعطیلات بحث دنباله‌داری است، اظهار داشت: تقریباً اكثریت افراد در اینكه تعطیلات كشور ما نسبت به كشورهای دیگر زیاد است اجماع دارند و كسی نمی‌تواند مدعی باشد كه تعطیلات رسمی كشور كم است.

كوهكن‌ریز با اشاره به اینكه بحث افزایش یا تغییر تعطیلات كشور به مسأله مهمی در كشور مبدل اذعان داشت: تنها راه حل این مسأله تعامل متقابل دولت و مجلس با یكدیگر و گرفتن نظر كارشناسان و مجامع دانشگاهی و غیردانشگاهی است.

وی با اشاره به پیشنهاداتی درباره انتقال تعطیلات روزهای پنج‌شنبه به شنبه گفت: عمدتاً كسانی كه فعالیت‌های اقتصادی دارند و اكثر معاملات‌شان با خارج از كشور، در روزهای غیر‌تعطیل صورت می‌گیرد خواستار تعطیلی شنبه به جای پنج‌شنبه هستند كه این درخواست قابل بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
0
0
این شد یک حرف درست...ما باید به داد و ستد در بازار جهانی بیندیشیم و نگران آن باشیم و باید خودمان‌را با جهان هماهنگ کنیم لذا تعطیل شدن شنبه‌ها یک روز به تعامل کاری ما با جهان می‌افزاید و ضمن آنکه دو روز تعطیلی جداً برای تمدد اعصاب و استراحت لازم و ضروری است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
0
0
خدارا شكر كه كسي هم پيدا شد و به فكر دادستد جهاني افتاد و فكر معقولي كرد. اگر عاقلان ديگر مخالفت نكنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
0
0
واقعا که خوب میشه خیلی عالی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین