کد خبر: ۱۸۰۶۴۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۰

دوچرخه سوار گيلاني به همراه دخترش سفر به دور دنيا را آغاز كرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دوچرخه سوار گيلاني به همراه دخترش روز يكشنبه سفر به دور دنيا با دوچرخه را از شهرستان رشت آغاز كرد.

فرهود گودرزي ۴۷ ساله در گفت وگو با ايرنا افزود: من به همراه دختر ۲۳ ساله ام از امروز سفرمان را به تهران آغاز مي كنيم و سپس راهي ژاپن خواهيم شد.

وي اظهار كرد: پس از ژاپن به قاره اقيانوسيه خواهيم رفت و از كشورهاي استراليا و نيوزيلند عبور خواهيم كرد و سپس به منطقه آلاسكا مي رويم.

وي ادامه داد: پس از آلاسكا به كشور شيلي مي رويم و تمامي كشورهاي قاره آمريكا را با دوچرخه طي خواهيم كرد.

اين دوچرخه سوار گيلاني مدت سفرش را حدود ۲۰ ماه اعلام كرد و افزود: در اين سفر فقط جزاير ايسلند و گرينلند را با دوچرخه سواري طي نمي كنيم.

وي هدف از سفرش را تبليغ جاذبه هاي گردشگري ايران ذكر كرد و گفت: هدف مان اين است كه سرمايه گذاران خارجي را براي توسعه صنعت گردشگري ايران جلب كنيم.

گودرزي اضافه كرد: همچنين خواهان ارتباط با تمامي اديان و مذاهب هستيم چون دين ما اين سفارش را كرده كه به تمامي اديان احترام بگذاريم.

وي افزود: در سفرمان به كشورهاي مختلف از بناهاي تاريخي، بيمارستان ها و بنيادهاي خيريه نيز بازديد خواهيم كرد و همچنين جاذبه هاي گردشگري ايران را به صورت CD در كشورهاي مختلف توزيع خواهيم كرد تا مردم قاره آمريكا و كشورهاي ژاپن، استراليا و نيوزيلند بيشتر با جاذبه هاي توريستي ايران آشنا شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
0
0
سلام ، چون نیتشان خیر است ، انشاءالله که موفق شوند . هدفشان ، هم احترام به کلیه ادیان و هم تبلیغ برای جاذبه های گردشگری ایران است ، آفرین به این پدر و دختر امیدوار .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین