کد خبر: ۱۲۶۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۵

احمدی‌نژاد: عده‌ای ولایت فقیه را از فلسفه خود خارج کرده‌اند/ بحث‌های مربوط به ارتباط دولت با جن‌گيرها باعث انبساط خاطر شد

گروهی به ‌جای جذب حداکثری، دائماً در حال دفع کردن هستند
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: محمود احمدی نژاد با بیان اینکه تمامی اعضای دولت عالمانه، دقیق و در راستای دفاع حقیقی از ولایت فقیه در تلاش هستند، گفت: باید این راه را پرصلابت‌تر از گذشته ادامه دهیم، و از این پس وزرا در کلام‌شان نیز باید از ولایت فقیه دفاع کنند زیرا این یک تکلیف است. 

به گزارش آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، احمدی‌نژاد عصر امروز (یکشنبه) در جلسه هیأت دولت اظهار داشت: ولایت فقیه ادامه راه امام زمان(عج) است و میراث عظیم و ارزشمندی است که طی صدها سال به ما رسیده است و این دولت با تمام وجود در این راستا و اعتلای ایران اسلامی خدمت خواهد کرد. 

وی با تأکید بر اینکه امروز باید به خاطر عملکرد دو گروه از ولایت فقیه دفاع کنیم، گفت: گروه اول کسانی که فکر می‌کنند ولایت فقیه همچون ابزاری است که می‌توانند از آن در بگو‌مگوهای گروهی خود استفاده کنند و گروه دوم کسانی که نمی‌دانند چگونه باید از این پدیده زیبا دفاع کنند. چهره‌ای که امروز این گروه از ولایت فقیه ترسیم می‌کنند به شدت غیرواقعی و با فلسفه موضوع متفاوت است. 

احمدی‌نژاد افزود: گروه دوم به‌جای اینکه به دنبال جذب حداکثری باشند، دائماً در حال دفع کردن هستند، در حالی که ولایت فقیه تماماً جاذبه است الا کسانی که خود را از این دایره الهی خارج می‌کنند. 

وی با اشاره به برخی شایعات خرافی مبنی بر وجود رمال در هیأت دولت اظهار داشت: بحث‌های شنیده شده در خصوص رمال در دولت باعث انبساط خاطر شد. اگر بنا باشد رمال و جن‌گیر کارایی داشته باشند چرا آنان کاری برای خودشان نمی‌کنند. 

احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه کشور را باید با علم، عقل و فداکاری ساخت، افزود: امروز در کل جهان یک نظام الهی موفق در حال درخشش است و در بسیاری از مسائل علمی از جمله فضایی، هسته‌ای، بیوتکنولوژی، اقتصاد و مدیریت ایران جزو کشورهای برتر است وحرف برای گفتن دارد. 

وی همچنین با اشاره به برخی انتقادات صورت گرفته علیه دولت گفت: امروز تخصصی‌ترین دولت در طول نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است، کسانی که در رقابت با دیگران هستند، بهتر است اخبار دروغ منتشر نکرده و موازین اخلاقی را رعایت کنند تا آسیبی به چهره نظام و ملت وارد نشود. 

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: امیدوارم همه کسانی که از راه حقیقی ولایت دور شده‌اند، به این مسیر بازگردند. 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به قهرمانی تیم ملی تکواندو کشورمان در مسابقات جهانی کره جنوبی اظهار داشت: بنده این پیروزی را به ملت ایران و جوانان افتخارآفرین کشور تبریک عرض می‌کنم زیرا این پیروزی آن هم پس از گذشت بیش از 30 سال بسیار ارزشمند است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۸
0
0
دوست داشتنی است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین