کد خبر: ۹۲۶۴۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۲

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: جنگ نرم در چرخه دموکراسی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: «در جنگ سخت مردم و خواص نمره قابل قبولی گرفتند اما در جنگ نرم برخی از خواص مردود شدند».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در جمع فرماندهان و مسوولین نمایندگی ولی فقیه در مراکز آموزشگاهی سپاه با اشاره به دفاع مقدس و دلاوری رزمندگان اسلام در مقابله با توطئه دشمنان انقلاب در 8 سال جنگ عنوان کرد: «تهدید سخت که همان استفاده از قدرت نظامی برای تهاجم به یک کشور و براندازی نظام حاکم بر آن کشور است در تهاجم ارتش بعثی به ایران با حمایت قدرت های استکباری تجلی پیدا کرد».

وی با اشاره به شرایط کشور در هنگام حمله دشمن و عدم آمادگی‌ها برای دفاع و تصرف بیش از دوازده هزار کیلومتر مربع از سرزمین ایران، تصریح کرد: «اقتدار و صلابت رهبری حضرت امام خمینی(ره)، همراهی خواص و نخبگان و فداکاری مردم، زمینه‌ساز نصرت الهی و شکست قطعی دشمنان شد».

وی با تاکید بر روی ثبات و اقتدار نظام و موفقیت‌های آن در عرصه‌های داخلی منطقه‌ای و بین‌المللی و نیز با اشاره به شکست استکبار جهانی در تهاجم به عراق، افغانستان، لبنان و غزه انقلاب اسلامی ایران را به عنوان کانون بیداری اسلامی قلمداد کرده و افزود: «امروز دشمن از جنگ سخت عبور کرده و در تدارک برنامه‌ریزی برای جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی است».

نماینده ولی فقیه در سپاه با مقایسه جنگ سخت با جنگ نرم و ذکر تفاوت‌های آن دو، تاکید کرد: «در جنگ سخت نقش مردم، خواص و نخبگان برجسته بود و خواص و مردم نمره قابل قبولی را دریافت كردند. اما در جنگ نرم هر چند مردم با تبعیت از رهبری، کارنامه خوبی از خود به جای گذاشتند لیکن برخی خواص در تقابل با جنگ نرم در دام دشمن اقتادند و نتوانستند نمره قبولی دریافت کنند».

وی یادآور شد: «در جنگ نرم، اولا چهره دشمن و ایادی آن چندان شناخته شده و شفاف نیست و ثانیا دشمن، جنگ نرم را در چرخه دموکراسی و در رقابت درعرصه قدرت قرار داده و کسانی که دارای زمینه لغزش هستند به طمع رسیدن به قدرت در دام دشمن قرار می‌گیرند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۹
0
0
بله ، اتفاقا" سپاه در جنگ سخت تا حدی - با تک ماده - قبول شد و در جنگ نرم سپاه نمره صفر گرفت و با مردم خودش به همان جنگ خونین سخت روی آورد!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین