کد خبر: ۲۸۶۷۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۸۴ - ۱۶:۱۳

مراسم معارفه سردار ذوالقدر برگزار شد

آفتاب‌‌نیوز : در اين مراسم كه جمعي از مسئولان سياسي، امنيتي و انتظامي كشور، رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح، فرماندهي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، وزير كشور و معاونين اين وزارتخانه، فرمانده نيروي انتظامي، نماينده ولي فقيه در نيروي انتظامي و مسئول عقيدتي سياسي اين نيرو و جمعي از فرماندهان سپاه پاسدران و نيروي مقاومت بسيج و مديران و كاركنان ارشد وزارت كشور حضور داشتند، مصطفي پورمحمدي وزير كشور با تقدير از تلاش‌هاي علي محقر معاون بين الملل و امور اقتصادي استانهاي سراسر كشور، علي اصغر احمدي معاون سابق امنيتي وزارت كشور را به عنوان معاون جديد بين الملل و امور اقتصادي استانهاي سراسر كشور معرفي كرد. 

پور محمدي همچنين با تقدير از تلاشهاي احمدي در معاونت امنيتي وزير كشور، محمدباقر ذوالقدر را به عنوان جانشين وزير و معاون امنيتي وزير كشور معرفي نمود. 

در اين آئين سردار سرلشكر فيروزآبادي رئيس ستاد مشترك نيروهاي مسلح نيز از انتصاب وزير كشور به عنوان جانشين فرماندهي كل قوا در نيروي انتظامي خبر داد و با تاكيد بر تداوم حفظ امنيت كشور، نيروهاي مردمي و به ويژه بسيج را بهترين عوامل تاثيرگذار بر ارتقاء امنيت پايدار در كشور دانست. 

وزير كشور نيز در اين مراسم بر تداوم امنيت ملي پايدار در راستاي بهره‌گيري از تمامي نيروهاي مؤثر در كشور تاكيد كرد و ذوالقدر را نيرويي مناسب در حفظ امنيت ملي به عنوان مهمترين مطالبه مردم دانست. 

وي همچنين در حاشيه اين مراسم به خبرنگاران گفت: قانون تجميع انتخابات كشور به صورت برگزاري هردو سال يك بار انتخابات در وزارت كشور در حال تدوين است كه به زودي براي تصويب به مجلس شوراي اسلامي ارسال مي‌شود. 

محنمدباقر ذوالقدر هم در اين آئين با تاكيد بر اينكه حضورش در وزارت كشور غير منتظره بوده است، افزود: بر حسب وظيفه و در راستاي كمك به دولت منتخب مردم به وزارت كشور آمده‌ام و اميدوارم با پايان ماموريت و رفع ضرورت دوباره به سپاه پاسداران بازگردم. 

وي هم چنين نيروي مردمي بسيج را بهترين يار خود براي حفظ امنيت پايدار دانست و گفت: در شرايط فعلي امنيت كشور در وضعيت مناسبي به سر نمي‌برد كه با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي مناسب كشور به تقويت امنيت كشور اهتمام خواهيم كرد. 

در پايان اين مراسم از تلاشهاي محقر و احمدي معاونين سابق امور بين الملل و امنيتي وزارت كشور تقدير شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین